مراقب باشیم که مناصب سبب دوری ما از خدا نشوند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه عناوین مختلف نباید موجب دوری ما از خداوند و معنویت شود، گفت: ما باید به انجام فعالیت در امور قرآنی با عناوین مختلف افتخار کنیم و مراقب باشیم که مناصب سبب دوری ما از خدا نشوند.
کد خبر: ۴۳۶۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 07 June 2017
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، جعفری ، اظهارداشت:  پیشنهاد داده ایم که با تخصیص اعتبار از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال های آینده اقدامات فرهنگی خویش را گسترش دهیم.

 وی گفت: در سیزده شهرستان استان سیزده محفل انس با قرآن بر گزار و هشت محفل دیگر نیز در مزکز استان فعال است،  که نزدیک به ۲۱ نشست تخصصی در زمینه مباحث قرآن کریم در کرمانشاه برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تفسیر قرآن کریم توسط مفسران در شهرستان های تابعه انجام می شود، خاطرنشان کرد:  به مناسبت ماه رمضان پانزده نمایش خیابانی در شهر کرمانشاه اجرا و بیست نمایش دیگر نیز در شهرستان ها برگزار می شود.

جعفری گفت: همزمان با پانزده استان دیگر در استان کرمانشاه نیز نمایشگاه کتاب و نرم افزار قرآنی در حال برگزاری است، و استان کرمانشاه به دلیل عملکرد مطلوب  در برگزاری جشن رمضان دومین  سال نیز برای اجرای جشن رمضان ازسوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شد.

 این مسئول با اشاره به اینکه نقش شهرداری کرمانشاه در برگزاری نمایشگاه پررنگ است، افزود:  همکاری شهرداری در تامین فضای نمایشگاه نشان می دهد که شهردار کرمانشاه به انجام امور فرهنگی توجه دارد. 
 
وی در پایان تشریح کرد:  در نمایشگاه کتاب و نرم افزار قرآنی ۵۰۰ حلقه نرم افزار و ۲ هزار جلد کتاب به نمایش گذاشته شده ، و به مدت ده روز از ساعت ده صبح تا ده شب آماده بازدید عموم مردم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار