72 معلم نمونه شهرستانی در آمل تجلیل می شوند

رییس اداره آموزش و پرورش آمل گفت: به مناسبت روز معلم 72 معلم نمونه شهرستانی در آمل تجلیل می شوند.
کد خبر: ۴۲۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ 13 May 2017

 ایسنا مازندران، عباس مرزبند در نشست خبری با رسانه ها در آمل با بیان اینکه امروز دنیای مجازی بسیاری از اطلاعات دست به دست می‌شود و برخی خبرها نیز نادیده گرفته می‌شود، اظهار کرد: انتظار می‌رود خبرهای انتشار یافته از آموزش و پرورش دروغ و نفاق نباشد و تا به امروز نیز تلاش شده است تا جز صداقت در این عرصه موضوعی دیگر وجود نداشته باشد.
 
وی با بیان اینکه نباید مسائل سیاسی را به آموزش و پرورش وارد کرد، گفت: پرونده دانش آموز حادثه دیده پارک سرخ رود مراحل قانونی خود را می‌گذراند تا به نتیجه دقیق و منطقی برسد.
 
رییس اداره آموزش و پرورش آمل با اشاره به اینکه در هفته معلم با برنامه‌ریزی زنگ سپاس در همه مدارس و به صورت نمادین در دبیرستان امام جعفر صادق(ع) نواخته شد، خاطرنشان کرد: برگزاری همایش تجلیل از مقام معلم و پیشکسوتان در مجتمع فرهنگی و تفریحی اریکه آریایی با حضور هزار نفر از خانواده فرهنگی این شهرستان در روز پنجشنبه برگزار می‌شود که در این روز 72 معلم نمونه شهرستانی به همراه سه معلم استانی و 12 معلم ویژه آمل تجلیل می شوند.
 
مرزبند با بیان اینکه هم اکنون در این شهرستان 4 هزار و 400 فرهنگی پیشکسوت و بازنشسته حضور دارند که 492 نفر مستمری بگیر هستند، تصریح کرد: 4 هزار و 614 فرهنگی در 490 آموزشگاه و 2 هزار و 633 کلاس درس به آموزش 62 هزار و 230 دانش آموز می پردازند.
 
وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی کارهای مناسبی در این شهرستان صورت گرفته و برنامه‌ریزی خوبی برای کنکور سراسری انجام شد، یادآور شد: امسال در برگزاری همایش نخبگان 157 نخبه با کسب رتبه زیر 3 هزار در کنکور سراسری و بالاترین پذیرش در رشته تجربی تجلیل شدند.
 
مدیر اداره آموزش و پرورش آمل با بیان اینکه در سال تحصیلی امسال معاونت پرورشی در مسابقات فرهنگی، قرآنی و نماز ورود یافته و تلاش ویژه‌ای داشته است، خاطرنشان کرد: در این حوزه 20 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف فرهنگی قرآنی شرکت داشتند که 2 هزار برگزیده شدند و در مسابقات استانی حضور یافتند.
 
مرزبند با اشاره به اینکه هزار دانش آموز دختر و پسر به راهیان نور جنوب و غرب اعزام شدند، تصریح کرد: هزار دختر و پسر در مراسم اعتکاف دانش‌آموزی حاضر شدند و همچنین در در مسابقات زیست فناوری رتبه اول کشوری را به دست آورد.
 
وی با بیان اینکه جشنواره خوارزمی در شش بخش مقام استانی و کشوری به دست آوردند که به زودی اعلام می‌شود، افزود: چهار پروژه عمرانی آموزشی و پژوهشی نیمه‌کاره در آمل وجود داشت که با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار