مدیریت در شهر نیازمند نگاه علمی و بهره گیری از تخصص است

شهردار کرمانشاه گفت: مدیریت در شهر نیازمند نگاه علمی و بهره گیری از تخصص در حوزه های مختلف است .
کد خبر: ۴۱۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 27 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی شهرداری  کرمانشاه ، مهندس آرش رضایی در این نشست که در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی برگزار شد ، به نقش مهم دانشگاه در کمک به حوزه های مختلف مدیریت شهری تاکید  و خاطر نشان ساخت : مدیریت شهری به طور حتم  نیازمند نگاه علمی  و بهره گیری  از تخصص در حوزه  های کاری مختلف است، وی حل مشکلات  شهر به کمک پژوهش های کاربردی در عرصه های اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی را از اولویت های مدیریت شهری دانست  و خاطر نشان ساخت : حوزه دانشگاهی ظرفیت ارائه مدل و الگو جهت حل معضلات مختلف شهری را دارد و این کار باید به سرعت مناسبی  عملیاتی و اجرایی شود.

شهردار کرمانشاه  با اشاره به تفاهم منعقد شده  با دانشگاه رازی  اقدام اجرایی در این حوزه را منا سب ارزیابی کرد و افزود :برگزاری همایش علمی کرمانشاه و زندگی شهری که به 
همت  دانشکده  علوم اجتماعی  دانشگاه رازی برنامه ریزی شده اولین نمود این همکاری است که در سه حوزه تعاملات اجتماعی ، دیپلماسی  شهری و فضای اجتماعی در حال پذیرش  مقالات علمی از پژوهشگران سراسر کشور است .

وی حمایت از پایان نامه های دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا را از دیگر برنامه های مشترک دانشگاه و شهرداری دانست و گفت : در این راستا اولویت ها در حوزه های مختلف تعیین شده و ان شاء الله  در آینده ای نزدیک فرآیند اجرایی آن به دانشگاه ابلاغ خواهد شد .

رضایی همچنین خواستار اهتمام هرچه بیشتر اعضای محترم هیئت  علمی دانشگاه درخصوص پروژه های مرتبط با حوزه های شهری شد .

فرهنگ شهروندی حوزه دیگری بود که شهردار کرمانشاه در این جلسه  مورد تاکید  قرارداد و خواستار کمک  دانشگاه به ترسیم نقشه راه و برنامه عملیاتی  در جهت ارتقاء آن در شهر 
کرمانشاه شد .

در این جلسه دکتر دانش نیا رئیس دانشکده  علوم اجتماعی دانشگاه رازی نیز با تاکید بر نگاه حوزه و دانشگاه  استان در کمک به حل مشکلات  شهر عنوان داشت : وجود  باور اجتماعی و فرهنگی در مدیریت شهری از وجوه تمایز در دوره فعلی  است و ما نیز  آماده تعامل هر چه بیشتر دراین زمینه هستیم .

 وی بر لزوم نقش آفرینی دانشگاه در پروژه CDSکرمانشاه  تاکید کرد و گفت : حضور اساتید  مطرح دانشگاه رازی به غنی شدن  این طرح کمک خواهد کرد .

در این نشست  که برخی از مدیران شهرداری و مدیران گروههای مختلف علمی دانشکده  علوم اجتماعی نیز حضور داشتند بر استمرار برگزاری این جلسات تاکید شد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار