جامی به رنگ سرخ؛

تیم فوتبال پرسپولیس مقتدرانه قهرمان زود هنگام لیگ برتر شد

تیم فوتبال پرسپولیس ازهفته بیست وهفتم لیگ برتر در ورزشگاه یادگارامام تبریز از ساعت 17 میهمان ماشین سازی بود که این دیدار با برد 2 بر صفر و قهرمانی زود هنگام پرسپولیس به پایان رسید.
کد خبر: ۴۰۷۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶ 15 April 2017
تیم فوتبال پرسپولیس  ازهفته بیست وهفتم لیگ برتر در ورزشگاه یادگارامام تبریز از ساعت 17 میهمان میهمان ماشین سازی بود که این دیدار با برد دو بر صفر و قهرمانی زود هنگام پرسپولیس به پایان رسید.
 
به گزارش تابناک ایلام؛شاگردان برانکو از 16 بازی گذشته خود با جمع آوری 59 امتیاز صدرنشین قاطع لیگ لقب گرفته اند و از 4 بازی خود تنها با کسب دو امتیاز قهرمان خواهند شد و برد در این دیدار سرخ پوشان را در هفته بیست وهفتم به مقام قهرمانی خواهند رساند در مقابل تیم قعرجدولی ماشین سازی نیز برای ماندن در لیگ نیاز مبرم به این سه داشت.
 
آرایش تیم برانکو در این دیدار بدین گونه بود: بیرانوند.حسینی،انصاری،ماهینی،محرمی،کامیابی نیا،مسلمان، رفیعی،علیپور،امیری و مهدی طارمی.
 
برای ماشین سازی نیز در این جدال اسماعیلی،هنریکه،مهدی پور،حاج محمدی،کاکاشویلی،قاسمی نژاد،قائدی فر،علی عسگری،رحمتی،پاکدل وابراهیم اف بازی کردند.
 
نیمه اول ودر ثانیه 30 ضربه طارمی به دروازه بان ماشین سازی بر خورد کرد درادامه توپ به علیپور رسید وضربه این بازیکن وارد دروازه ماشین سازی شد تا پرسپولیس بایک گل از حریف پیش افتد.دقیقه 5 ضربه امیری با بر خورد به مهدی پور به کرنر رفت. دقیقه 6 ارسال علی عسگر توسط مدافع سرخ ها دور شد. یک دقیقه بعد ضربه طارمی در موقعیتی خوب توسط اسلامی دور شد.دقیقه9 ضربه پاکدل از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 18 ضربه آزاد طارمی با برخورد به دیواره دفاعی حریف دور شد.دقیقه 19 ضربه ایستگاهی قاسمی نژاد باتکل بازیکن پرسپولیس دور شد.
 
دقیقه21 ضربه ابراهیم اف با بر خورد به حسینی دور شد. دقیقه 25 ضربه سر امیری از کناردروازه ماشینی ها به بیرون رفت.دقیقه 28 ضربه قاسمی نژاد با برخورد به بازیکن خودی دور شد.دقیقه31 ضربه طارمی از کناردروازه اسلامی به بیرون رفت.دقیقه36 ارسال زمینی محرمی توسط مدافع حریف دور شد.دقیقه38 ضربه طارمی در دستان اسلامی قرار گرفت.دقیقه39ضربه آزاد بازیکنان ماشین سازی در اختیار بیرانوند قرار گرفت.دقیقه43 ارسال قاسمی نژاد در اختیار بیرانوند قرار گرفت. تا بازی در پایان نیمه اول با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان برسد.
 
نیمه دوم ودر دقیقه 49 ضربه سر علیپور از کناردروازه ماشین سازی راهی اوت شد.دقیقه 50 موقعیت تک به تک پاکده توسط بیرانوند دور شد. دقیقه 26 ضربه قاسمی نژاد از بالای دروازه به بیرون رفت.دقیقه 58 ارسال بازیکن ماشین سازی با شیرجه بیرانوند دور شد.دقیقه61 ضربه سر طارمی به تیر دروازه برخورد کرد.دقیقه 65 سانتر بازیکن ماشین سازی توسط مدافعان دور شد.
 
دقیقه69 برای پرسپولیس  پنالتی اعلام شد که ضربه طارمی وارد دروازه ماشین سازی شد.دقیقه77 ارسال رفیعی در اختیار اسلامی قرار گرفت.دقیقه 80 ضربه آرام محرمی در دستان دروازه بان ماشین سازی قرار گرفت.دقیقه86 ضربه نریمان جهان با بر خورد به مدافع حریف دور شد.دقیقه 88 ضربه تک به تک علی عسگری توسط بیرانون مهار شد.دقیقه 90 ضربه الوان زاده دراختیار اسلامی قرار گرفت.دقیقه 93 ضربه سر طارمی به تیر دروازه بر خورد کرد تا بازی  با برد شیرین وقهرمانی با اقتدار پرسپولیس به پایان برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار