واسپاری ۲۱۰ لوح فشرده پایان‌نامه دانشجویی دانشگاه یزد در مرکز اسناد و کتابخانه ملی

مدير مركز اسناد و كتابخانه ملي استان يزد گفت: دانشگاه یزد ۲۱۰ پایان‌نامه دانشجویی را به صورت لوح فشرده در مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان واسپاری کرد.
کد خبر: ۴۰۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹ 05 April 2017

به گزارش تابناک یزد،داود پاک‌طینت از واسپاری ۲۰۶ لوح فشرده پایان‌نامه دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد و چهار لوح فشرده پایان‌نامه دانشجویی در مقطع دکتری از دانشگاه یزد به مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد خبر داد.

 

وی، پایان‌نامه‌های انتقالی به این مرکز را در رشته‌های تحصیلی مهندسی صنایع، عمران، برق، علم اطلاع رسانی و مدیریت بازرگانی، زبان و ادبیات فارسی، الهیات اعلام کرد و گفت: این پایان‌نامه‌ها پس از گذراندن مراحل فهرست‌نویسی و آرشیو از طریق ثبت در سامانه الکترونیکی اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور در اختیار پژوهشگران قرار می‌گیرد.

 

بر اساس قانون، همه دانشگاه‌ها و مراکز علمی موظفند تا نسخه‌ای از پایان‌نامه دانشجویی مربوط به تحصیلات تکمیلی را برای ثبت در کتابخانه ملی به این مرکز ارائه دهند.

 

این مرکز نیز با به کارگیری روش‌های استاندارد اطلاع رسانی، امکانی را ایجاد کرده است تا ضمن حفظ حقوق معنوی پدید آورندگان، زمینه‌های استفاده محققان از این پایان‌نامه‌ها فراهم شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار