آیین کلنگ زنی بلوار ۳۷متری کیهانشهر برگزار شد

آیین گلنگ زنی بلوار ۳۷متری کیهانشهر با حضور استاندار و معاونان استاندار، شهردارکرمانشاه، فرماندار برگزارشد.
کد خبر: ۳۹۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ 14 March 2017
 به گزارش خبرنگار تابناک از کرمانشاه، امروز قاسمی فرد در آیین گلنگ زنی بلوار ۳۷ متری کیانشهر با حضور جمعی از مسئولان اظهار داشت: این پروژه توسط شرکت راه یاب اصل به زمان یک سال انجام می شود. 

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه ۱۰۰ هزار متر خاکبرداری شده است، افزود: بیش از ۶۰ هزار متر مکعب برای جاده سازی  و آسفالت اختصاص دا ده شده است.

شهردار منطقه سه کرمانشاه گفت: در اجرای این پروژه دو هزار تن پیاده سازی و ده هزار متر  با۲۶۰۰ متر مربع جدول گذاری شده که با اعتبار ۱۵ میلیارد. تومان به منظور کاهش بار ترافیکی شهر عملیات اجرایی و کیهانشهر را به بزرگراه امام خمینی متصل می کند.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه پروژه اتصالی کیهانشهر به بزرگراه امام خمینی( ره) از سال ۸۴ شروع و تا کنون اجرا نشده است، گفت:   که شرق کرمانشاه را شمال شهر ارتباط داده که با حل برخی از مشکلات و با توزیع ترافیک شهربه عنوان معبر استراتژیک شهر کرمانشاه محسوب می شود.

شهردار کرمانشاه گفت: با توافق ارتش جمهوری اسلامی در سال ۹۶ به رینگ شهر متصل و کامل می شود .

 او گفت: این پروژه با طول۲۶۰۰ متر با تلاش هیئت امنای دانشگاه رازی، شهرداری، شورای شهرو فرمانداری توافق خود را در آنچه که منافع دانشگاه رازی و مردم بود انجام که ۱۴۰۰ متر از پروژه در اراضی دانشگاه رازی قرار دارد.

این مسئول با اشاره انجام طراحی آن، گفت: در کمیسیون شورای پنج شهر مطرح که با اعتبار یک میلیاردتومان به اجرای آن اختصاص داد شده که  با پانزده میلیارد تومان هزینه  در بودجه ی ۹۶ برای اجرای آن به تصویب رسیده و اجرایی می شود.

رضایی به تقاطع ده مجنون هم اشاره کردو گفت: پیشرفت بااجرای پروژه کم‌پیشرفت اجرای پروژه در خرداد امسال ۱/۵ برابر نسبت به دو سال گذشته بوده که نقص در شبکه فاضلاب باعث تاخیر در افتتاح  این پروژه بود.

 وی گفت: برای اجرای این پروژه منابع مطلوبی داریم که با تلاش همکارانم در اردیبهشت پروژه را افتتاح کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار