همزمان با فراسیدن پانزدهم اسفند ماه

مراسم روز درختکاری در اقبالیه برگزار می‌شود

مسؤول واحد فضای سبز شهرداری شهر اقبالیه گفت: مراسم روز درختکاری همزمان با فرارسیدن پانزدهم اسفند ماه سال جاری روز درختکاری در شهر اقبالیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۶۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 01 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فرشاد نظری در ستاد هماهنگی برنامه‌های روز درختکاری و هفته منابع طبیعی و آبخیزداری که در سالن جلسات شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد،‌ اظهار داشت: مراسم روز درختکاری همزمان با فرارسیدن پانزدهم اسفند ماه سال جاری روز درختکاری در شهر اقبالیه برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم روز درختکاری از سوی واحد فضای سبز شهرداری شهر اقبالیه با حضور مسؤولان و دوست‌داران طبیعت و فضای سبز با رویکرد « ترویج فرهنگ حفظ فضای سبز» در این شهر برگزار می‌شود.

مسؤول واحد فضای سبز شهرداری شهر اقبالیه ادامه داد: هدف از برنامه‌های هفته درختکاری ترویج فرهنگ غرس نهال، نگهداری از درختان به عنوان میراث آیندگان، افزایش علاقمندی مردم به طبیعت و محیط زیست است.

نظری پانزدهم اسفند ماه را مهم‌ترین روز تقویم کاری سازمان دانست و از اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در این روز خبر داد و تصریح کرد: به پاس این روز ارزشمند و هفته منابع طبیعی که فرصتی مناسب برای نهادینه کردن فرهنگ درختکاری و فضای سبز بوده براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد که شهروندان این شهر در پروژه جنگل‌کاری منابع طبیعی شهر اقبالیه گرد هم آمده و با اجرای برنامه‌های ویژه  این روز بزرگ را گرامی بدارند.

وی خاطرنشان کرد: مراسم روز درختکاری در روز هجدهم اسفند ماه سال جاری ساعت 10 صبح در منطقه جنگل‌کاری منابع طبیعی شهر اقبالیه برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار