شهردار کرمانشاه:

شهردار کرمانشاه از مردم برای حضورپرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

مهندس آرش رضایی شهردار کرمانشاه طی پیامی سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران را گرامي داشت و از مردم اتقلابي و ولايتمدار کرمانشاه براي حضور گسترده در راهپيمايي باشکوه 22 بهمن دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۳۷۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 09 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه، در اين پیام آمده است:
انقلاب اسلامی ایران با تمسک بر آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) و تکیه بر نیروی عظیم مردمی و بدون هیچگونه مرزبندی طبقاتی به رهبری امام راحل(ره) توانست در مقابل نظام ضد اسلامی طاغوت به پیروزی برسد و حکومت 2500 ساله‌ شاهنشاهی را به زیر بکشد.
و اکنون پيروزمندانه و سرافرازانه و با الهام از تعاليم نوراني اسلام و مكتب شهادت و ايثار در چنان جايگاه رفيعي از پيشرفت و اقتدار ملي قرار گرفته كه باعث بهت و حيرت جهانيان شده است و بي شك دستاوردهاي عظيم انقلاب اسلامي بيش از همه مرهون تدابير شجاعانه و پيامبر گونه معمار كبير انقلاب اسلامي امام خميني (ره) و خلف صالح‌شان آيت‌اله‌خامنه‌اي (مدظله العالي) و همچنين مجاهدت و جانفشاني و حضور با بصيرت ملت غيور ايران در همه حوادث تاريخي و لحظات سرنوشت‌ساز اين مرز و بوم بوده است. امروز همه كساني كه دل در گرو انقلاب دارند بايد با پيروي از رهنمودهاي نوراني و حكيمانه مقام معظم رهبري، از بنيان‌هاي مرصوص نظام جمهوري اسلامي حفاظت و صيانت کنند و دشمنان ديرينه انقلاب اسلامي را در رسيدن به اهداف پليدشان ناكام بگذارند.
 لذا بر ماست که با حضوری گسترده در راهپیمایی 22 بهمن همچون گذشته با حفظ وحدت و یکپارچگی مثال زدنی ضمن تجدید بیعت با آرمانهای امام، شهداء و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) بار دیگر قدرت و شکوه ایران اسلامی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش بگذاریم.
بدینوسیله ضمن تبريك فرا رسيدن سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي به ملت شريف ايران به ويژه مردم شهيدپرور و بابصيرت کرمانشاه، از همه دلسوزان ايران اسلامي دعوت مي‌کنم تا با حضور گسترده و مقتدرانه در راهپيمايي روز 22 بهمن وفاداري و دلبستگي خود به نظام اسلامي و شكوه ولايت‌مداري را به منصه ظهور برسانند.
در انتهای این پیام نیز تأکید شده است: مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه دوشادوش مردم شریف در این راهپیمایی حضور خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار