رئیس مرکز بررسی های دکترینال امنیت بدون مرز:

عدم بصیرت تاریخی نسبت انقلاب اسلامی عامل اصلی ریزش‌هاست

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز گفت: عامل اصلی ریزش‌ها‌ و رویش‌های انقلاب اسلامی عدم بصیرت تاریخی نسبت به آن چیزی است که جمهوری اسلامی مانند یک دانه تسبیح یکی از مرحله‌های آن بوده و بعد ازآن نیز مراحل دیگری هم وجود دارد.
کد خبر: ۳۷۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵ 07 February 2017
حسن عباسی عصر امروز در گردهمایی فعالان و نخبگان فرهنگی خراسان جنوبی، اظهار داشت: در تاریخ انبیاء هیچ پیامبری 38 سال فرصت حکومت فراهم نشده است و در تاریخ ائمه اطهار هم به همین گونه است.
وی گفت: از این رو فرصت استثنایی 38 سال دوران جمهوری اسلامی ایران که دو عبد صالح خدا بر ما حکومت کردند به عنوان پیش قراولان زمینه‌سازی ظهور فرصت ارزشمندی است که به همدیگر تذکر و یادآوری کنیم که این چنین فرصتی نصیب انبیاء و ائمه نشده است.
وی افزود: از سوی دیگر در این 38 سال مردم سختی ها جنگ‌های  گوناگونی را تحمل کردند که لازم است بدانند این زحماتی که کشیده شده تا انقلاب به اینجا برسد دارای عواقب و چشم اندازه بزرگی است.
عباسی  بیان کرد: مشکل بسیاری از انقلابیون در دوره انقلاب اسلامی این بود است که مجاهد صغیر بودند اما مجاهد کبیرنبودن و این تلقی که شاه را بگذاریم کنار و ما بشویم مسئول و همه مشکلات حل می شود و این جناح بیاید و آن جناح برود این تلقی عوامانه است.
وی افزود: بخش عمده ای از این ریزش ها به خاطره تقوا، عدم بصیرت تاریخی نسبت به اینکه در کجای تاریخ قرار داریم و این جریان پرقدرتی به نام انقلاب اسلامی و نهضتی که روی آن نشسته ایم از کجا سرچشمه می گیرد و به کدام اقیانوس قرار است بریزد را نمی دانیم صورت گرفته است.
رئیس مرکز بررسی های دکترینال امنیت بدون مرز تصریح کرد: امام(ره) میزان حال افراد است و قاعده این است انقلابی بودن ملاک نیست بلکه انقلابی ماندن ملاک است و مسلمان بودن شرط نیست بلکه مسلمان مردن ملاک است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار