مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خواهان فعال شدن هیات ورزش نابینایان در شهرستان ها شد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: هیات ورزشی نابینایان در 11 شهرستان تابعه استان فعال شود و تعداد ورزشکاران سازمان یافته نیز در این رشته افزایش یابد.
کد خبر: ۳۶۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 30 January 2017
محمد اسماعیل افضل پور، روز دوشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات نابینایان خراسان جنوبی، افزود: در حال حاضر طبس و فردوس که از شهرستان های بزرگ استان است، هیات ورزش نابینایان ندارند، باید با انسجام و برنامه ریزی کار این هیات را پیش ببریم.
وی اظهار کرد: 30 درصد اعتباری که فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان به هیات های ورزشی کمک می کند باید در اختیار بخش بانوان قرار گیرد.
وی ادامه داد: همچنین طبق اعلام نظر وزارت ورزش و جوانان 10 درصد بودجه که به فدراسیون ها داده می شود باید به هیات های ورزشی استان اختصاص یابد. 
وی بیان کرد: هیات ورزش نابینایان استان هم باید پیگیر حق خود باشند و از فدراسیون نابینایان و کم بینایان این 10 درصد اعتبار را درخواست کند.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: کیفیت کار داوران و مربیان استان با برگزاری دوره های آموزشی ارتقا یابد تا بتوانند به توسعه این رشته ورزشی کمک کنند.
افضل پور یادآور شد: ریس هیات نابینایان خراسان جنوبی از نظر اعضای هیات رییسه استفاده کند و مجمع انتخابات مرتب برگزار شود.
وی افزود: مدیر گروه ورزش بانوان این اداره کل پیگیر مشکل ورزشکاران زن در هیات های ورزشی است و اگر ورزشکار زن در هر هیاتی با مشکل روبه رو شد با مراجعه به این مدیریت مشکل را طرح کند.
وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان برای کمک به هیات های ورزشی ناچار است سالن های ورزشی را اجاره دهد که در وهله اول تلاش داریم این سالن ها به هیات های ورزشی داده شود.
وی یادآور شد: هر کدام از هیات ها که متقاضی اجاره سالن ورزشی هستند در مزایده شرکت کنند، اگر بخش خصوصی برنده مزایده شد، طبق تفاهم نامه ذکر شده سالن در ساعت خاص باید در اختیار هیات ورزشی قرار گیرد.
وی تصریح کرد: روزهای گذشته 20 میلیون ریال اعتبار به هیات نابینایان استان پرداخت شد، این کمک ها ادامه خواهد داشت.
در مجمع انتخاب رییس هیات نابینایان خراسان جنوبی،محمد سلمان احمدی با کسب حد اکثر آرا(16) به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات نابینایان استان انتخاب شد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار