در بهار آزادی؛

بيش از 4400 خانوار روستایي خوشاب خراسان رضوي از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در دهه فجر امسال، 18 روستای خوشاب با جمعيتي معادل چهار هزار و 426 خانوار به شبکه سراسري گاز كشور متصل می‌شوند. ب
کد خبر: ۳۶۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ 29 January 2017
به گزارش تابناک رضوی، سید حمید فانی درباره تداوم طرح‌هاي گازرسانی به روستا‌هاي استان اظهار كرد: با توكل بر خداوند متعال و همت و تلاش شبانه روزي كاركنان شركت گاز خراسان رضوي، 18 روستای بخش مشكان، سلطان آباد و مركزي از توابع شهرستان خوشاب استان را در دهه فجر امسال به شبكه گاز سراسري متصل خواهيم كرد.
وی افزود: اين روستا‌ها شامل مشكان، دهنه شور، نظرآباد، عادل آباد، ينگ، دهني، ترخاص، سراجه، فوجي، زرقي، روكي، طالبي، نورآباد، بلقان آباد، سوزنده، سيدآباد، خوشاب و رباط جز بخش مشكان، سلطان آباد و مركزي شهرستان خوشاب می‌شود.
فانی با بيان اين مطلب كه اتمام این پروژه‌ها با بهره‌گیری از محل منابع مالی داخلی شركت گاز خراسان رضوي بوده، عنوان کرد: برای گازرسانی به این 18 روستا، 121 میلیارد و 118 میلیون ریال هزینه شده است.
مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوي با اشاره به اتمام يكساله اين پروژه خاطرنشان كرد: چهار هزار و 426 خانوار در اين روستاها سکونت دارند و امیدواریم بتوانیم با افزايش ضريب نفوذ گاز در بخش روستايي قدمي موثر در راستاي رشد و توسعه استان برداريم.
وی اضافه كرد: توزيع متوازن گازطبيعي، جهاد خدمت‌رساني و محرومیت زدايي از جمله دغدغه‌های جدي مديران و مسئولان شركت گاز است و بر آن هستيم تا با حمایت‌های دولت تدبير و اميد و هم دلی مردم، طي چند سال آينده همه روستاهاي واجد شرايط استان را از نعمت گاز طبيعي برخوردار كنيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار