محدودیت‌های ترافیکی ۱۲ بهمن در مرکز خراسان جنوبی اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اعلام محدودیت‌های ترافیکی ۱۲ بهمن در بیرجند به منظور تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی برای شهروندان و جلوگیری از مشکلات ترافیکی و بروز حوادث در این روز خبر داد.
کد خبر: ۳۶۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ 29 January 2017
 سرهنگ علیرضا رضایی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اظهار داشت: به رانندگان توصیه می‌شود برای جلوگیری از مشکلات ترافیک و بروز حوادث با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری کنند و در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از خیابان‌های مجاور و جایگزین برای تردد استفاده کنند.

وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی به منظور تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی برای شهروندان و جلوگیری از مشکلات ترافیکی و بروز حوادث در این روز، این محدودیت‌های ترافیکی را اجرا می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: صبح روز 12 فروردین از ساعت 6:30 توقف وسایل نقلیه در میدان امام خمینی (ره) و مسیرهای منتهی به این میدان تا شعاع 100 متری ممنوع است.

رضایی یادآور شد: همچنین از ساعت 8 صبح تا پایان مراسم در خیابان 17 شهریور حدفاصل سه راهی دارایی-میدان فلسطین تا میدان امام خمینی (ره) و میدان آزادی تا میدان امام خمینی (ره)، سه راهی مصلی تا میدان امام خمینی (ره) و خیابان حکیم‌نزاری ممنوعیت تردد برای خودروها وجود دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار