روبان ساختمان پایگاه سلامت شماره یک شهری آبیک قیچی خورد

طی مراسمی و با حضور مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و شهرستان آبیک ساختمان پایگاه سلامت شماره یک شهری آبیک افتتاح شد.
کد خبر: ۳۴۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 22 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، با حضور سعید اسکویی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و سید‌محمد حسینی معاون فرماندار شهرستان آبیک ساختمان پایگاه سلامت شماره یک شهری آبیک صبح امروز افتتاح شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک در حاشیه مراسم افتتاح پایگاه سلامت شماره یک شهری آبیک اظهار داشت: این پایگاه در زمینی به مساحت 280 متر مربع، 140 مترمربع زیربنا و بیش از 3 میلیارد ریال اعتبار راه‌اندازی، خرید و استانداردسازی شده است.

محسن چیت‌سازان افزود: پایگاه سلامت شماره یک شهری آبیک زیر پوشش مرکز جامع خدمات سلامت بیاضیان این شهر است که اعتبار خرید، بازسازی و استاندارد‌سازی آن از محل اعتبارات طرح تحول سلامت تأمین شده است.

وی ادامه داد: در پایگاه سلامت شماره یک شهری آبیک 2 هزار و 489 خانوار محله شامل 9 هزار و 312 نفر زیر پوشش این پایگاه قرار دارند.

این مسوول اضافه کرد: یک هزار و 927 دانش آموز و 50 زن باردار زیر پوشش این پایگاه قرار دارند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: در این پایگاه هفته‌ای دو روز کارشناسان تغذیه، سلامت روان و پزشک عمومی به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

چیت‌سازان بیان کرد: ساختمان پایگاه سلامت شماره یک شهری آبیک در راستای طرح تحول سلامت خریداری و افتتاح شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار