جابجایی بیش از 34 هزار و 770 زائر اربعین حسینی در راه آهن خراسان

در ایام اربعین حسینی بیش از 34 هزار و 770 مسافر و زائر معزز اربعین اباعبدالله الحسین(ع) در راه آهن خراسان جا به جا شده اند.
کد خبر: ۳۳۳۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 23 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، مدیرکل راه آهن خراسان گفت: در راستای تسهیل در جابجایی زائرین در ایام اربعین حسینی از تاریخ 20 آبان تا 30 آبان ماه سال جاری تعداد 24 هزار و 672 مسافر و زائر اربعین اباعبدالله الحسین(ع) از مشهد به شهرهای تهران، اهواز و خرمشهر توسط 45 رام قطار مسافری، علاوه بر ظرفیتهای جاری روزانه که80 رام قطار مسافری فوق العاده و جابجایی 31 هزار و 288 مسافر و زائر معزز به صورت ورودی و خروجی به مشهد مقدس که در سیر می باشد، جابه جا شده اند.
محمد هادی ضیایی مهر افزود: همچنین جهت بازگشت زائرین معزز از شهرهای خرمشهر، اهواز و تهران به مشهد مقدس در بازه زمانی اول تا پنجم آذر ماه نیز علاوه بر ظرفیتهای موجود روزانه تعداد 10 هزار و 100 نفر ظرفیت با 16 رام قطار مسافری ایجاد شده است.
وی اظهار داشت: به لطف خداوند متعال، با عنایت خاصه و همیشگی امام هشتم(ع) و تلاش کلیه همکاران در راه آهن خراسان ضمن ارائه خدمات به زائرین و عزاداران اربعین حسینی تلاش میشود با ایجاد ظرفیت ریلی مناسب بستر و شرایط مطلوب را برای تشرف هیئتهای مذهبی به مشهد مقدس و همچنین برگشت زائرین پیاده برای ایام دهه آخر ماه صفر فراهم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار