مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی اعلام کرد:

برق؛ مشکل فعلي مرکز شيمي درماني/ تکميل پروژه نيازمند کمک هاي خيرين

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی از تجهیزات مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی در حال نصب است، افزود: یکی از مشکلات این مرکز برق است که چندین ماه است که منتظر هستیم تا دستگاههایی که نصب می شود سریعتر راه اندازی شود.
کد خبر: ۳۲۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 14 November 2016
سید محمود حسینی صبح امروز (24 آبان) در حاشیه بازدید استاندار از مرکز در حال ساخت رادیوتراپی و شیمی درمانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مرکز در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصدی و عملیات ساختمانی آن رو به پایان است.
وی با بیان اینکه برخی از تجهیزات مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی در حال نصب است، افزود: یکی از مشکلات این مرکز برق است که چندین ماه است که منتظر هستیم تا دستگاه هایی که نصب می شود سریعتر راه اندازی شود و خدمات را برای مردم استان آغاز کنیم. مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی گفت: تجهیزاتی که وزارت بهداشت و درمان قول داده ماه ها طول خواهد کشید چون برخی از این تجهیزات هنوز خرید نشده است و برخی از تجهیزات را هم وزارت تهیه نمی کند که برای خرید آن 4 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
 حسینی با اشاره به اینکه تاکنون برای مرکز شیمی درمانی استان 12 میلیارد تومان هزینه شده است، بیان کرد: احداث مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی خراسان جنوبی از سال 91 آغاز شده و اکنون برای تکمیل نیازمند حمایت‌های خیرین است.
وی ادامه داد: زیربنای این مرکز حدود ۶ هزار مترمربع است که دارای ساختمان مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی است که در یک طبقه طراحی شده است.پ
 
منبع:شبستان
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار