فروش تیم فوتبال نساجی قائمشهر کلید خورد

تمرینات تیم فوتبال نساجی مازندران که از هفته قبل به خاطر اعتصاب بازیکنانش تعطیل شده بود، در آستانه فروش قرار دارد.
کد خبر: ۳۲۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶ 01 November 2016
 ایرنا، باشگاه نساجی مازندران اعلام کرد : نخستین نشست فروش تیم فوتبال این باشگاه امشب با یک خریدار در تهران برگزار شد.
پایگاه اطلاع رسانی باشگاه نساجی مازندران از قول محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی نوشت خریدار امشب با ' مهدی پرهام ' مالک کنونی باشگاه مذاکره کرد و توافقات خوبی به دست آمده است.
وی جرئیات مذاکره را فاش نکرد و نامی از خریدار جدید نبرد.
فکری در عین حال گفت تمرینات تیم نساجی از روز سه شنبه از سر گرفته می شود.
پایگاه اطلاع رسانی باشگاه نساجی همچنین به نقل از ' مازیار مردانی ' ، رابط مالک جدید ، فضای گفت و گوی نشست فروش باشگاه را ' بسیار خوب ' توصیف کرد.
 
وی گفت: جلسه بسیار خوبی برگزار شد. دو طرف توافقات اولیه را پیرامون خرید باشگاه نساجی انجام دادند و در روزهای آینده مذاکرات نهایی صورت می گیرد.
در همین حال، باشگاه نساجی اعلام کرد نخستین تمرین تیم فوتبال فردا ساعت 14 و 45 دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می شود.
بازیکنان نساجی پس از آخرین دیدار خود که سوم آبان مقابل خونه به خونه، دیگر تیم مازندرانی برگزار شد با امضای متنی خطاب به هواداران اعلام کردند که تا دریافت 30 درصد از مبلغ قراردادشان بازی نخواهند کرد.
بازیکنان نساجی در این نوشته با اعلام اینکه باشگاه در این فصل با وجود انجام 11 بازی هیچ دستمزدی به آنان پرداخت نکرد، نوشته بودند که در این مدت فقط به عشق هواداران بازی کردند اما اکنون دیگر به میدان باز نخواهند گشت تا خواسته اشان محقق شود.
مالک باشگاه نساجی هم با گله از مسئولان شهرستان قائمشهر و استان مازندران ، اعلام کرده بود که با وضعیت موجود قادر به ادامه باشگاهداری نیست و هر مشتری که بیاید، باشگاه را واگذار می کند.
پرهام سال 87 باشگاه نساجی را که سال ها دچار مشکل مالی و مدیریتی بود، خریداری کرد اما همواره در این هشت سال نه تنها مشکلات مدیریتی و مالی باشگاه حل نشد ، بلکه همواره هواداران تیم فوتبال مازندران را خون به دل نگه داشت.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران هفته پیش بر ضرورت تقویت فوتبال مازندران تاکید کرد و خواستار کمک مسئولان و بخش خصوصی برای تیمداری استان در لیگ برتر شد.
 
علیرضا یونسی گفته بود : درحالی مازندران در لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران بدون تیم مانده است که 46 بازیکن این استان در سایر تیم های لیگ برتری حضور دارند.
وی اضافه کرد : باید با کمک بخش خصوصی به گونه ای برنامه ریزی شود تا مازندران با داشتن استعداد درخشان در ورزش پرطرفدار فوتبال، در لیگ برتر نیز تیمداری کند.
تیم نساجی مازندران پس از باخت مقابل خونه به خونه با 16 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی رقابت های دسته اول قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار