فرمانده سپاه مهر تغییر کرد

آئین تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید سپاه مهر با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷ 30 October 2016
تابناک فارس به نقل از مهر:معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس عصر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید سپاه ناحیه مهر که در سالن 9 دی فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: همگی ما صرف‌نظر از نگاه و وابستگی به جریانات سیاسی باید بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایت امر و مردم این شهرستان باشیم.

وی گفت: امید است که ورود به خلیج‌فارس از طریق این شهرستان محقق و به حول و قوه الهی استان پهناور فارس از این مسیر به آب‌های نیلگون خلیج‌فارس متصل شود که به‌طور قطع این اقدام در توسعه و پیشرفت و آبادانی کل این استان اثرگذار خواهد بود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس بابیان اینکه فلسفه وجودی سپاه و بسیج حضور در خط مقدم و جان‌فشانی برای حفظ ارزش‌های دین مبین اسلام است تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان نهاد برخاسته از مردم از صدر انقلاب تا به امروز در حوزه‌های امنیتی، دفاعی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و هر جا که ضرورت فداکاری و سربازی وجود داشته باشد ورود کرده و خود را فدای انقلاب می‌کند.

کوشکی با اشاره به اینکه سیاست‌ها و مبانی سپاه غیرقابل تغییر است اظهار کرد: جابه‌جایی افراد به معنای تغییر در اصول، سیاست‌ها و مبانی ارزشی سپاه نیست و این نهاد به‌عنوان پرچم‌دار ارزش‌های انقلاب اسلامی در شهرستان‌ها دارای مأموریت‌های مهمی است.

وی عمق‌بخشی داخلی، توسعه فرهنگ دینی و مذهبی در میان مردم، استمرار حرکت‌های ارزشی حول محور محبت به اهل‌بیت عصمت و طهارت علیه‌السلام و اهدافی که توسط رهبر معظم انقلاب مشخص و تبیین شده است را از مأموریت‌های این نهاد مقدس برشمرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس گفت: پرچم‌داری دینی و حفظ ارزش‌ها به‌ویژه دفاع مقدس، تقویت اقدامات فرهنگی، تقویت و پشتیبانی از عناصر مؤمن و ولایتمدار صرف‌نظر از نگاه‌های سیاسی، ارتباط با علما و روحانیت به‌ویژه ائمه جمعه، همکاری و هم‌افزایی با نهادها و ادارات این شهرستان، استمرار اقدامات در حوزه اقتصاد مقاومتی، اشراف و رصد جریانات برانداز و در خدمت مردم بودن از اقدامات و انتظاراتی است که باید توسط فرمانده جدید سپاه مهر برآورده شود.

محمدرسول رضایی فرمانده جدید سپاه ناحیه مهر نیز اظهار داشت: امید است که با همدلی و هم‌زبانی بتوانیم در حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و گفتمان و اندیشه حضرت امام روح‌الله بنیان‌گذار انقلاب و رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای گام برداریم و با منطق شهید در مسیر این آرمان‌ها حرکت کنیم.

فرمانده جدید سپاه شهرستان مهر همچنین ابراز امیدواری کرد که با تبعیت از ولایت و عاشورای حسینی و با تأسی از حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بتوانیم  در جهاد اکبر بر شیطان درون مسلط شویم و در جهاد بیرون در برابر شیطان‌صفتانی که از بدو خلقت انسان تاکنون در مسیر گمراهی بشر گام برمی‌دارند ایستادگی و مقاومت کنیم.

به گزارش فارس، عصر امروز در آئینی با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی محمدرسول رضایی به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مهر معرفی و از تلاش‌های مهدی قادری فرمانده پیشین این سپاه قدردانی شد.

در آئین تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس، مسئول بازرسی سپاه فجر فارس، امام‌جمعه، فرماندار و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و بسیجیان حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار