رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان مرکزی خبر داد؛

تمهيدات ترافيكي بازگشايي مدارس

تابناک: رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان مرکزی از تمهيدات ترافيكي بازگشايي و سرويس مدارس خبر داد.
کد خبر: ۲۹۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶ 21 September 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ ابوالفضل اميدي در گفت و گو با خبرنگار سيماي استان مركزي گفت: پليس راهنمايي و رانندگي با تمام توان و ظرفيت خود در روزهاي نخستين بازگشايي مدارس روان سازي ترافيك را در دستور كار خود قرار داده است.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان مرکزی در ادامه تراكم خودروها را در روزهاي نخستين بازگشايي مدارس طبيعي دانست و افزود: با توجه به همراهي والدين و تردد با خودروي شخصي و همچنين تا قبل از تهيه سرويس مدرسه براي دانش آموزان، احتمال تراكم در برخي از نقاط پرتردد شهر قابل تصور است كه بي ترديد با اجراي طرح هاي ترافيكي و همراهي رانندگان مشكل خاصي به وجود نخواهد آمد.

اين مقام مسئول با اشاره به توافق مابين نيروي انتظامي و شهرداري در شوراي ترافيك استان در خصوص بازگشايي مدارس و تمهيدات ترافيكي اول مهر يادآور شد: در اين شورا علاوه بر تعيين وظايف همه دستگاهها در اين رابطه مقرر شد بر نصب برچسب بر سرويس مدارس نيز نظارت شود.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان مرکزی از كليه والدين درخواست كرد: خصوصا در اولين روز بازگشايي مدارس كمي زودتر حركت خود را از خانه به مدرسه شروع كرده تا مجبور نشوند با سرعت زياد و عدم رعايت قوانين و مقررات كمي وقت را جبران كنند.

اميدي در پايان اشاره اي به سرويس مدارس و خاطر نشان كرد: تمامي رانندگان سرويس هاي مدارس ضروريست كارت، برچسب مخصوص سرويس مدرسه و معاينه فني داشته باشند و پليس راهنمايي و رانندگي علاوه بر اعمال قانون متخلفان، از تردد خودرو هايي با سرنشين اضافه جلوگيري خواهد كرد. 

انتهای پیام/ 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار