برنامه‌ریزی برای افتتاح بیش از 5 هزار واحد مسکن مهر در قزوین

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در این استان گفت: امیدواریم در سفر هیأت دولت به استان قزوین 5 هزار و 6 واحد مسکن مهر را افتتاح کنیم.
کد خبر: ۲۷۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰ 10 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حامد مانی‌فر در بازدید از خبرگزاری فارس استان قزوین که بعدازظهر امروز صورت گرفت، اظهار کرد: هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی فرصت مناسبی برای نامگذاری هفته خبرنگار و تجلیل از فعالان اهل قلم است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین ابزارهای لازم برای فعالیت در حوزه اطلاع رسانی، بیان واقعیت‌ها و حفظ تعادل در انعکاس اخبار بوده و این دو مهم در خبرگزاری فارس استان قزوین قابل مشهود است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: تا به امروز خبرگزاری فارس این استان همراه مناسبی در انعکاس اخبار بوده و به لحاظ محتوایی در آن عیب و نقضی وجود نداشته است و در انعکاس خبرها تعدیل و تعادل جزو مهم‌ترین سیاست‌ها محسوب می‌شود.

مانی‌فر ادامه داد: خبرگزاری فارس استان قزوین اخبار مربوط به حوزه‌های مختلف به ویژه راه و شهرسازی را به طور کامل پوشش می‌دهد و وجود چنین ظرفیتی نشان دهنده برتری این خبرگزاری نسبت به سایر رسانه‌ها است.

این مسؤول عنوان کرد: خبرگزاری فارس استان قزوین با حفظ سرعت در انتشار اخبار توانسته در کم‌ترین زمان خبرهای این استان را پوشش دهد.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: با توجه به اینکه هیأت دولت تدبیر و امید در آینده‌ای نزدیک به این استان سفر می‌کند برنامه‌های ویژه‌ای را در این راستا از جمله اتمام برخی از واحدهای مسکن مهر پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: امیدواریم در سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان قزوین 5 هزار و 6 واحد مسکن مهر از مجموع واحدهای تکمیلی را در سراسر این استان افتتاح کنیم.

مانی‌فر یادآور شد: پروژه‌ها و طرح‌هایی را برای سفر دولت تدبیر و امید به استان قزوین در نظر گرفته‌ایم که از موارد آن می‌توان به راه‌اندازی مسیرهای خروجی اضطراری در برخی از محورهای مواصلاتی، روکشی و آسفالت‌کشی مسیر شامی‌شاپ به ابهر و بهسازی برخی از راه‌های روستایی استان قزوین اشاره کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در بخش دیگری به سیستم حمل و نقل ریلی این استان اشاره و تشریح کرد: پروژه دو خطه کردن مسیر راه‌آهن آبیک به سمت قزوین را آغاز کرده‌ایم و به دنبال آن هستیم که مجموعه شهری مهرگان را از وجود این سیستم نیز بهره‌مند کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار