نماینده رودسر: دستگاه دیپلماسی به لبخند دولت جدید کانادا خوش بین نباشد

کد خبر: ۲۴۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ 12 June 2016
تابناک گیلان / نماینده مردم املش و رودسر در مجلس دهم گفت: دیپلمات های ما نباید به لبخند این کشورها خوشبین باشند و باید مواضع محکم خود را اعلام کنند تا حداقل یک حسن نیتی را از طرف مقابل در مقام عمل شاهد باشیم.

اسدالله عباسی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه یکی از کشورهایی که همراه با رژیم صهیونیستی و آمریکا با ایران دشمنی کرده و پا به پای آن ها مقابل نظام اسلامی و مردم ایران ایستاده، دولت کانادا بوده است، اظهار داشت: کانادا در امور سیاسی، اقتصادی، حقوق بشر و زنان همواره حواشی را برای ایران ایجاد می کرده است.

نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کانادا همواره به دنبال شیطنت بوده و در حال حاضر نباید انتظار داشته باشیم که کانادا تغییر رویکرد داده باشد و روابط خوبی را با ایران برقرار کنند.

عباسی با بیان اینکه آن ها نقشه های خاص خود را دارند و این تغییر مواضع به همین سبب است، گفت: ما باید حواسمان جمع باشد تا آن ها به اهداف خود نرسند.

وی افزود: در موضوع استرداد خاوری نیز که در کشور کانادا پناهنده شده است، بر طبق قوانین بین المللی باید عمل شود و آن ها وظیفه دارند همکاری کنند ولی این اقدام را انجام نمی دهد. این در حالی است که کانادا اعلام می کند که به دنبال افتتاح سفارتخانه در ایران است با این شرایط باید هشیار باشیم.

نماینده مردم املش و رودسر در مجلس دهم گفت: دیپلمات های ما نباید به لبخند این کشورها خوشبین باشند و باید مواضع محکم خود را اعلام کنند تا حداقل یک حسن نیتی را از طرف مقابل در مقام عمل شاهد باشیم./
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار