مدیر آموزش و پرورش استثنایی مازندران

کمبود مواد اولیه در هنرستان‌های استثنایی مازندران

مدیر آموزش و پرورش استثنایی مازندران با بیان اینکه هنرستان‌های استثنایی استان نیازمند توجه ویژه هستند، گفت: در این بخش در تهیه مواد اولیه با کمبود مواجه هستیم.
کد خبر: ۲۲۹۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹ 14 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، سیدشمس‌الله حسینی در آیین تجلیل از معلمان مدارس استثنایی استان که در هتل بادله برگزار شد، اظهار کرد: مازندران 5 هزار و 337 دانش‌آموز استثنایی دارد که در سه بخش تلفیقی با حدود یک‌هزار و 178 دانش‌آموز، یک‌هزار و 369 نفر با مشکل ویژه یادگیری و 2 هزار و 790 نفر دانش‌آموز خاص با نیازهای ویژه در 51 مدرسه تحصیل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه یک مدرسه غیردولتی و بقیه مدارس استثنایی زیر پوشش دولت قرار دارند، افزود: آموزش و پرورش با نیازهای ویژه نیازمند توجه پنج برابری نسبت به دانش‌آموزان عادی است و در این حوزه نیازمند حمایت مالی بیشتر هستیم.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی مازندران تعداد پرسنل‌های این اداره را 996 نفر فرهنگی دانست و بیان کرد: امسال از چهار معلم نمونه استانی و 32 معلم شهرستانی به‌عنوان معلمان برتر تجلیل شد.

حسینی با بیان اینکه هنرستان‌های استثنایی مازندران نیازمند توجه ویژه هستند، گفت: با توجه به اینکه هنرستان‌ها با حرفه‌آموزی سبب اشتغال‌زایی می‌شوند در این بخش در تهیه مواد اولیه با کمبود مواجه هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار