دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی مطرح کرد

گسترش خدمات درمانی برای مهمانان خارجی قم

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: یکی از موضوعاتی که در قم به آن نیاز داریم گسترش خدمات درمانی برای مهمانان خارجی است.
کد خبر: ۲۲۴۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴ 05 May 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، آیت‌الله محسن اراکی در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته توسط وزارت بهداشت و همچنین دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار کرد: با اجرای طرح‌های مختلف در دو سال گذشته از جمله طرح تحول نظام سلامت شاهد ارائه خدمات گسترده به مردم هستیم.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که در قم به آن نیاز داریم گسترش خدمات درمانی برای مهمانان خارجی است، چرا که به خاطر جایگاه مهم شهر قم در جهان اسلام بسیاری از مسلمانان کشورهای مختلف در طول سال به این شهر سفر می‌کنند که بسیاری از آنها نیاز به مراقبت‌های درمانی دارند و می‌توان با اجرای طرح‌های مختلف درمانی و ساخت مراکز درمانی بین‌المللی زمینه درمان این اشخاص را در استان فراهم کرد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به جایگاه شهر قم و سکونت و زندگی مسلمانان بیش از 110 کشور جهان در استان گفت: چهره و زیرساخت‌های شهر قم در خور این شهر که به عنوان ام‌القرای جهان تشیع است، نیست و باید در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار