تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در ورامین

ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان ورامین تخریب شد.
کد خبر: ۲۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 13 April 2015
به گزارش ایرنا ، عملیات تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز اراضی کشاورزی بخش مرکزی ورامین روز یکشنبه در روستاهای باغخواص و سعد آباد انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی ورامین گفت: این ساخت و سازهای غیر مجاز عمدتا به صورت دیوار کشی و محصور نمودن اراضی در 9 هزار متر مربع از زمین های کشاورزی ورامین انجام شده بود.

محمدحسین تاجیک افزود: با شناسایی این ساخت و سازهای غیر مجاز و با دستور قضایی و به استناد تبصره یک و دو ماده 10 قانون حفظ اراضی کشاورزی، تخریب شد.

وی بیان داشت: باتوجه به این که انجام دیوار کشی باعث افزایش قیمت اراضی کشاورزی می شود، عده ای سودجو در صدد هستند تا اراضی کشاورزی را تصرف کرده و تغییر کاربری دهند.

تاجیک گفت: به این دست از افراد سود جو اخطار می دهیم تا از انجام هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز پرهیز نمایند زیرا دستگاه اجرایی شهرستان با جدیت و با آنان برخورد قانونی نموده و ساخت و سازهایی که بدون مجوز انجام شده تخریب خواهند کرد.

تاجیک تصریح کرد: سال گذشته نیز بیش از 15 هزار متر مربع دیوار کشی و یک هزار و 513 متر مربع ساختمان در قالب 40 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی ورامین تخریب شد.

شهرستان ورامین بیش از 80 هزار هکتار اراضی قابل کشت دارد که به دلیل کمبود منابع آب ، تنها 40 هزار هکتار آن زیر کشت انواع محصولات کشاورزی می رود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار