28 کارگر برتر استان البرز معرفی شدند

کد خبر: ۲۱۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 24 April 2016

با حضور مسئولان استان البرز و قائم مقام وزیر تعاون از 28 کارگر برتر استان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، قائم مقام وزیر تعاون ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارگران برتر استان البرز که در مرکز تربیت مربی کرج برگزار شد، اظهار داشت: کارگران از پایه‌های مهم اقتصاد در کشور محسوب می‌شوند که رفع مشکلات و دغدغه‌های آنان باید به عنوان یک اولویت در رأس کاری مسئولان و به‌ویژه کارفرمایان قرار گیرد.

محمدتقی حسینی اظهار داشت: با توجه به اینکه ما در کشور، جوانان جویای کار بسیاری را داریم لازم است تا کارفرمایان از به‌کارگیری کارگران اتباع خارجی خودداری کرده و جوانان ایرانی را جایگزین کنند.

وی تأکید کرد: البته به کارگیری کارگر اتباع خارجی در بخش‌های تولیدی و خدماتی ممنوع است و با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که چرخه‌های اقتصاد با شتاب بیشتری به گردش درآید، افزود: چرخه اقتصادی در کشور باید توسط نیروهای انسانی ماهر در کشور به حرکت درآید.

*طرح ساماندهی نیروهای نیروهای خارجی در دستور کار است

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بین‌الملل در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه هم اکنون طرح ساماندهی نیروهای خارجی در دستور کار است تصریح کرد: این طرح با حساسیت بسیار بالایی در دستور کار قرار گرفته است و هدف از اجرای این طرح صیانت از نیروی کار داخلی است.

حسینی در ادامه سخنان خود با تأکید بر حمایت از تولیدات داخلی و ترویج و نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در بین مردم افزود: شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل با حمایت از تولید عملی می‌شود.

به گفته قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بین‌الملل در این راستا و برای توسعه و جهت دادن به تولیدات داخلی، آموزش و تربیت نیروی خلاق و جوان کشور را در دستور کار داریم که به عنوان یک سرمایه داخلی و مهم محسوب می‌شوند.

حسینی با اشاره به اینکه حمایت از تولید و پیش رفتن به سمت تولید محصولات با کیفیت بالا می‌تواند راهکاری اساسی در رسیدن به اقتصاد مقاومتی باشد بیان داشت: اصلاح الگوهای مصرف و استفاده از تولیدات داخلی نیز می‌تواند ما را در رسیدن به شعار امسال یاری دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار