بازارچه خوداشتغالی در تصرف بانوان ارومیه

به مناسبت گرامیداشت هفته زن نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در بازارچه خوداشتغالی ارومیه افتتاح شد.
کد خبر: ۲۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲ 11 April 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، ظهر امروز همزمان با هفته گرامی‌داشت زن، مرکز مشاوره کانون فرهنگی اجتماعی بانوان و نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در بازارچه خود اشتغالی ارومیه با حضور معاون سیاسی و امنتی استاندار، مدیر‌کل امور بانوان و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.

علیرضا رادفر در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و نیز هفته زن اظهار داشت: با نوان ایران اسلامی باید همسرداری، تربیت فرزند و دینداری حضرت فاطمه زهرا(س) الگو بگیرند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی به اهمیت نقش تربیتی مادران اشاره کرد و افزود: مادران نقش بسزا و مهمی را در خانواده بخصوص در تربیت فرزندان دارند و طبیعتا ایفای این نقش در برخی موارد نیاز به مشاوره و استفاده از راهنمایی کارشناسان تربیتی دارد.

وی نام امسال را با عنوان" دولت و ملت، همدلی و همزبانی" کلمه رمزی دانست که رهبر معظم انقلاب با هوشمندی آن را برگزیده تا مسیر پیشرفت با همدلی و همکاری دولت و ملت طی شود.

رادفر گفت: باید به این امر توجه شود که رهبر معظم انقلاب همدلی را قبل از هم زبانی ذکر فرمودند که این امر خود مهم است و نشان از درایت رهبر عظیم الشان انقلاب دارد که در ابتدا باید همدلی ایجاد شود.

وی به مذاکرات تیم هسته‌ای نیز اشاره و تصریح کرد: ضروری است در این موارد در یک راستا حرکت کنیم تا با همدلی و هم‌زبانی بتوانیم اقتدار خود را نشان دهیم و به فضل الهی در تیر ماه با لغو تمامی تحریم‌ها، اثرات آن در جامعه مشاهده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار