سپاه فجر فارس بیانیه داد

سپاه فجر فارس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: پروژه‌ سپاه‌هراسی و عصبانیت و کینه‌ورزی آمریکا ناشی از موفقیت‌های بی‌نظیر و خدشه‌ناپذیری سپاه در عرصه پاسداری از انقلاب است.
کد خبر: ۲۱۵۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 20 April 2016
در بیانیه سپاه فجر فارس که به‌مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صادر شد، آمده است: دوم اردیبهشت‌ماه هر سال یادآور تدبیر حکیمانه امام خمینی(ره) در تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که ایستادگی در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داد تا عزت و سربلندی را بیش‌ از پیش نصیب ملت غیور ایران کند.

در این بیانیه اضافه شده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که هم‌پای انقلاب متولد و مسئولیت‌های خطیر و سنگینی را برای پاسداری از انقلاب و دفاع از نظام و آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و شهدای گران‌قدر عهده‌دار شد و در این راستا کارنامه درخشان، بی‌نظیر و آموزنده‌ای در تاریخ پرافتخار ایران عزیز به یادگار گذاشته است.

در این بیانیه تصریح شده است: مردمی بودن، ولایت‌مداری، ایثار و شهادت‌طلبی، سلحشوری انقلابی، خلوص معنوی و بصیرت از برجسته‌ترین شاخص‌های سپاه و ویژگی‌های پاسداران انقلاب است.

در بیانیه سپاه فجر استان فارس خاطرنشان شده است: تردیدی نیست، پروژه‌ سپاه‌هراسی و عصبانیت و کینه‌ورزی آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی که در قالب عملیات روانی و تبلیغات مسموم رسانه‌ای و اعمال تحریم‌های گوناگون علیه این نهاد ارزشی و توانمندی‌های انسانی و راهبردی آن صورت می‌گیرد ناشی از موفقیت‌های بی‌نظیر و خدشه‌ناپذیری سپاه در عرصه پاسداری از انقلاب و رفع نیازهای حیاتی جامعه و ملت ایران و سربلندی در مقابل نقشه‌های شیطانی و توطئه‌های ضدایرانی و ضدانقلابی آنان است.

در این بیانیه آمده است: به‌راستی سپاهیان، هرگز صراط مستقیم خود را فراموش نمی‌کنند و در هیاهوی زندگی هیچ‌گاه مسیر رو به کمال را گم نخواهند کرد زیرا این نهاد به‌خوبی می‌داند که پاسداری به ایمان و عمل، ولایت، اطاعت، تعهد و تقواست.

سپاه فجر استان فارس در ادامه این بیانیه با تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تبریک این روز به عموم پاسداران سلحشور و دلاور انقلاب اسلامی، بیان کرده است: آمادگی لازم در راستای نقش‌آفرینی مؤثر در عرصه‌های مهم اقتصادی و فرهنگی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را داریم و از خداوند متعال توفیق عزت و سربلندی برای ملت شریف و بصیر ایران در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و آرزوی طول عمر با برکت برای فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز مسئلت می‌‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار