محمدحسین ملکی‌ رئیس حوزه هنری کرمان شد

طی حکمی از سوی رییس حوزه هنری کشور محمدحسین ملکی به عنوان رئیس حوزه هنری کرمان منصوب شد.
کد خبر: ۲۰۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲ 07 April 2016

به گزارش تابناک کرمان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کرمان، طی حکمی از سوی رییس حوزه هنری کشور محمدحسین ملکی به عنوان رئیس حوزه هنری کرمان منصوب شد.

متن کامل حکم مومنی شریف خطاب به ملکی به شرح زیر می باشد:

جناب آقای محمدحسین ملکی‌

با سلام

نظر به پیشنهاد مدیرکل محترم امور استانها و مجلس حوزه هنری با عنایت به سوابق و تجارب  ارزشمندتان به موجب این حکم برای مدت سه سال به عنوان رئیس حوزه هنری استان کرمان منصوب می‌شوید.

استان کرمان، با پیشینه‌ای درخشان در تاریخ ایران اسلامی مهد پرورش علما و شخصیت‌های بزرگی است که هریک در تاریخ علم و فرهنگ سیاست این کشور می‌درخشند.

در تاریخ معاصر و انقلاب اسلامی نقش علما و مردم این خطه از کشور اسلامی‌مان موجب افتخار است، پرورش مرداني بزرگ و سرداراني نام آور و رشید نشان از جايگاه ممتاز اين سرزمين در پاسداري از انقلاب اسلامی است.

این سابقه درخشان مسئولیت شما را در خدمت صادقانه و مضاعف در حوزه فرهنگ و هنر استان دوچندان میکند.

امید است در طول دوران مدیریت شما با تأکید برسند راهبردی و سیاست‌های ابلاغی حوزه هنری، شاهد تولید آثار فاخر هنری، ترویج فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی و حمایت از هنرمندان متعهد و تربیت هنرمندان جوان و علاقه‌مند به انقلاب شکوهمندمان باشیم.

دوام موفقیت و سربلندی و توفیق در خدمت صادقانه و خستگی‌ناپذیر برای شما و سایر همکاران محترم را از درگاه خدای متعال خواستارم.

محسن مومني شريف

رئيس حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار