اسکان 73 هزار گردشگر نوروزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر: ۲۰۴۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱ 01 April 2016
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: 73 هزار و 446 نفر مسافر نوروزی از 28 اسفندماه 94 تا پایان روز 12 فروردین 95 در مدارس این استان اسکان یافته اند.
[اسکان 73 هزار گردشگر نوروزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد]

هادی زارع پور عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت 154 هزار و 236 نفر روز گردشگر نوروزی در قالب 15 هزار و 485 خانوار در مدارس کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شده اند.
وی بیان کرد: 222 مدرسه کهگیلویه و بویراحمد در قالب یک هزار و 708 کلاس درس در ایام تعطیلات نوروز 95 آماده اسکان مسافران نوروزی این استان هستند.
زارع پور اظهار کرد: این تعداد کلاس درس کهگیلویه و بویراحمد در قالب مجهز، نیمه مجهز و عادی تا 12 فروردین 95 آماده پذیرش و اسکان گردشگران نوروزی استان خواهند بود.
وی عنوان کرد: 528 نفر عامل اجرایی وظیفه پذیرش و خدمات رسانی به مسافران نوروزی اسکان یافته در کلاس های درس کهگیلویه و بویراحمد در ایام تعطیلات نوروز 95 را بر عهده دارند.
زارع پور ابراز داشت: 12 ستاد اسکان گردشگران نوروزی در 12 اداره آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد مستقر است.
وی افزود: نشانی ستاد مرکزی اسکان مسافران نوروزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج جاده آبشار، جنب حرم امامزاده عبدالله (ع) و مدرسه نمونه توحیدی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار