دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان تأکید کرد:

ارزیابی بسیار خوب عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر استان

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی بر هماهنگی کامل و تعامل سازنده اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر در نوروز 95 برای خدمات رسانی هر چه بهتر به گردشگران تأکید کرد.
کد خبر: ۲۰۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 27 March 2016
به گزارش تابناک تبریز از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، فرزین حق پرست گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی در سایه همیاری و همدلی تمام اعضای ستاد، توانسته است از آغاز تعطیلات تا کنون به بهترین نحو به گردشگران نوروزی خدمات ارائه دهد.

وی افزود: طی بازدیدهای انجام شده از اماکن گردشگری و اقامتی استان در یک هفته نخست سال 95 و بر اساس نظر سنجی های به عمل آمده از گردشگران در خصوص نحوه خدمات رسانی در ایام نوروز، عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر استان بسیار خوب ارزیابی گردید.

حق پرست با بیان اینکه ستاد اجرایی سفر استان متشکل از 11 کمیته بوده و با مشارکت 30 سازمان و نهاد دولتی است، گفت: نوروز امسال تلاش کرده ایم با تمام توان و با همکاری ادارات ذیربط در حوزه نظارت و استانداردسازی خدمات به گردشگران انجام وظیفه کنیم و این اقدامات و نظارت ها تا پایان نوروز نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به کسب رتبه دوم کشوری در نوروز 94 توسط ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: کسب این رتبه در سال گذشته، مسئولیت سنگینی در سال 95 بر عهده ما گذاشته است و امیدواریم با تعامل موجود بین تمامی سازمان ها و نهادها رتبه خود را نسبت به سال گذشته ارتقا بخشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار