تشدید نظارت بهداشتی در مسیر عبور گردشگران نوروزی در کرمانشاه

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه بر نظارت بهداشتی در مسیر عبور کاروان‌های راهیان نور و گردشگاه‌های استان تاکید کرد.
کد خبر: ۲۰۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ 22 March 2016
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه بر نظارت بهداشتی در مسیر عبور کاروان‌های راهیان نور و گردشگاه‌های استان تاکید کرد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان؛ اصغر رشنو، اظهارکرد: فعالیت بازدید و نظارت بر رستورانهای بین‌راهی از ۲۵ اسفندماه به صورت ویژه آغاز شده و این مهم تا ۱۵ فروردین نیز ادامه خواهد یافت.

وی افزود: بازدیدهای بهداشتی از همه مراکز خدماتی پیش از آغاز تعطیلات نوروز شروع شده و تا پایان آن ادامه می یابد و مهمترین اولویت مسیرهای عبور کاروان های راهیان نور و تفریحگاه هایی است که مسافران نوروزی از آنجا استفاده می‌کنند.

این مقام مسئول در ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه گفت: تیم های نظارتی برای بازدید از اماکن گردشگری در نقاط مختلف استان مستقر شده اند و هم اکنون نیز در حال فعالیت و خدمت رسانی به منظور رضایت گردشگران نوروزی می‌باشند.

رشنو تاکید کرد: روزانه به طور میانگین بیش از ۱۰۰ مورد بازرسی و نظارت از نحوه ارائه خدمات به گردشگران در سطح استان به عمل می آید.
 
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمانشاه گفت: باتوجه به همکاری و هماهنگی بین ۱۰ کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر استان، تمام امکانات رفاهی برای میزبانی از گردشگران نوروزی فراهم شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار