45 درصد رشد فقط در دو روز نخست؛

برخلاف پیش بینی ها؛ افزایش غیرقابل انتظار سفر نورزی به استان یزد

درحالی که صاحب نظران از کاهش سفر به استان یزد در نوروز سال 95 خبر می دادند اما آمار دو روز ابتدایی نشان میدهد میزان سفر به مقصد استان یزد رشد 45 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دارد.
کد خبر: ۲۰۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 20 March 2016
به گزارش تابناک یزد، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر یزد از رشد 45 درصدی ورود مسافران و مهمانان نوروزی به این استان خبر داد و گفت: این رشد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.
مهدی شرافت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی دو روز گذشته در مجموع افزون بر 46 هزار مسافر از اقصی نقاط کشور برای دیدن آثار و ابنیه تاریخی یزد وارد این استان شدند .
وی اضافه کرد: مسافران و مهمانان نوروزی در این مدت از آثار و ابنیه های مختلف یزد و برخی مناطق و شهرستان های تابعه استان بازدید و آشنا شدند .
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد گفت: تمامی فعالیت ها با همکاری دستگاه های مختلف اجرایی و مردم برای پیرایی از مسافران در استان یزد فراهم شده است .
شرافت گفت: تامین رفاه و آسایش برای مسافران و فراهم کردن زمینه حضور پرشور آنها در طول تعطیلات نوروز از برنامه های ستاد خدمات سفر استان یزد است .
استان یزد حدود 6 هزار اثر تاریخی و فرهنگی دارد که یکهزارو 600 مورد آن ثبت ملی شده است.
از شهر یزد به عنوان نخستین شهر خشت خام و دومین شهر تاریخی جهان یاد می شود که بافت تاریخی آن با مساحت عرصه 743 و مساحت حریم 5000 هکتار در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده و در شرف ثبت جهانی قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار