خادم‌‌اصل:

ماشین‌سازی به جایگاه اصلی خود باز می‌گردد

مدیر عامل کارخانه ماشین‌سازی تبریز، با بیان اینکه کارخانه در گذشته مطرح بوده است، گفت: علاقمند هستیم با گسترش همکاری‌ها با جمهوری چک برای توسعه و نوسازی کارخانه ماشین‌سازی را به جایگاه اصلی خود برگردانیم.
کد خبر: ۱۶۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶ 19 January 2016
به گزارش تابناک تبریز، علی‌اکبر خادم‌‌اصل در حاشیه بازدید وزیر صنعت و تجارت جمهوری چک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، با اشاره به پیشینه کارخانه ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: ماشین‌سازی 50 سال است که با تکنولوژی قدیم چک کار می‌کند و بر همین اساس متخصصان کارخانه تعصب خاصی برای همکاری با جمهوری چک دارند.

وی ادامه داد: قبل از این سفر میزبان چند هیئت دیگر از جمهوری چک در تبریز بودیم و تفاهم‌نامه‌های خوبی امضا شده که امید داریم در این سفر این تفاهم‌نامه‌‌ها را عملیاتی‌تر کنیم.

خادم‌اصل با بیان اینکه این کارخانه در گذشته مطرح بوده است، گفت: علاقمند هستیم با گسترش همکاری‌ها با جمهوری چک برای توسعه و نوسازی کارخانه ماشین‌سازی را به جایگاه اصلی خود برگردانیم. 

مدیرعامل کارخانه ماشین‌سازی با بیان اینکه شرکت mst یک برند بین‌المللی است، بیان کرد: با توجه به این مسئله ما به کشورهای آسیایی و اروپایی و کشورهای آفریقایی صادرات داشته‌ایم و در کشورهای اتریش و آلمان نمایندگی داریم. 

وی با بیان اینکه ایران از لحاظ سیاسی در خاورمیانه امن‌ترین کشور بوده و بازارهای خوبی برای صادرات وجود دارد ادامه داد: کارخانه ماشین‌سازی به عنوان یک شرکت منحصر به فرد مطرح بوده و جایگزینی ندارد. 


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار