وی متذکر شد: باید از ظرفیتهای گسترده این فضای مدیریتی به خوبی بهره گرفت و محدودیتهای مسیر خدمتگزاری به خوبی مدیریت شود.
نجفی با بیان اینکه شهرداری در دو سال گذشته برنامههای کلان عمرانی و اجتماعی را به منصه ظهور رسانده است، گفت: هدف نهایی از این همه تکاپوی شبانهروزی، جلب رضایت و آسایش شهروندان است، بنابراین به هیچ عنوان قابل قبول نیست که یک رفتار نامعقول از سوی شهرداری، موجب رنجش شهروندان شده و تلاشهای گسترده خدمتگزاران شهر را زیرسئوال ببرد.
وی با بیان اینکه عملکرد تکتک مدیران و مسئولان شهرداری، به دقت زیرنظر است، تاکید کرد: هرگونه کوتاهی در خصوص ضرورت رعایت تکریم ارباب رجوع، خط قرمز مدیریت در شهرداری است.