نگهداری معلم یزدی از11 معلول بی‌سرپرست

نام «انیس شاه رحمانی»، معلم نمونه یزدی در میان برگزیدگان جشنواره جلوه‌های معلمی به خاطر نگهداری از 11 کودک معلول بی‌سرپرست و بدسرپرست می‌درخشد.
کد خبر: ۱۵۷۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱ 05 January 2016

به گزارش تابناک یزد،انیس شاه رحمانی، معاون آموزشی مدرسه مشکی باف یزد با 26 سال سابقه کار فرهنگی هم‌اکنون بانی موسسه خیریه مرهم آلام کویر نیز هست و در این موسسه از کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست که البته دچار معلولیت نیز هستند، نگهداری می‌کند.

این 11 دختر معلول که دچار کم توانی ذهنی هستند، از سال 90 زیر چتر حمایتی این معلم نمونه و فداکار قرار گرفته‌اند.

وی هم‌اکنون دانشجوی ترم آخر رشته مشاوره در مقطع کارشناسی ارشد است و با همراهی همسر خود که او نیز مددکار اجتماعی است، اقدام به راه‌اندازی مرکز خیریه شبانه‌روزی نگهداری از کودکان معلول و کم توان ذهنی بی‌سرپرست یا بدسرپرست کرده است.

شاه‌رحمانی با همسر و سه فرزند خود به صورت خانوادگی این موسسه خیریه را راه‌اندازی کرده و به خاطر اینکه بتواند از عهده هزینه‌های این 11 دختر بربیاید، علاوه بر کار در مدرسه، در سه مرکز دیگر نیز مشغول فعالیت و کار است.

در حال حاضر، مهمترین دغدغه این معلم نمونه، خرید خانه‌ای برای 11 دخترش است و امیدوار است خیران در این زمینه او را همراهی کنند.

شاه رحمانی به دلیل همین فداکاری و برخورداری از روحیه ایثار، در جشنواره ملی جلوه‌های معلمی که در نهم دیماه برگزار شد، حائز مقام برتر شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار