ترقی: سید حسن خمینی را فراجناحی نمی دانم

کد خبر: ۱۵۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۷ 01 January 2016
به گزارش تابناک یزد، حمید رضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با نواندیش اظهار کرد: نظر شخص من این است که ایشان درراستای حضورخود دراین عرصه ریسک بزرگی انجام داده اند و حضور ایشان دراین شرایط مسوولیت سنگینی را بر دوششان خواهد گذاشت که آن حفظ جایگاه حضرت امام است.

وی ادامه داد: اگر رای ایشان رای مناسب و بالایی نباشد تجزیه و تحلیل دشمنان و بیگانگان و مخالفان نظام نسبت به او، موجب تضعیف جایگاه حضرت امام در جامعه خواهد شد و این موضوع به طورطبیعی به جایگاه حضرت امام ضربه خواهد زد.
ترقی اظهار کرد: اگر ایشان بخواهند جایگاه امام درجامعه حفظ شود باید به لحاظ موضع گیری ها و ارتباطات سیاسی به گونه ای عمل کنند که همه طیف های موجود در جامعه رفتار و کردار و مواضع ایشان را بپسندند و ایشان را فراجناحی تلقی کنند درحالی که هم اکنون اینچنین نیست و ایشان درطیف اصلاح طلبان بیشتر مطرح هستند و دورو بری های ایشان بیشترازآن طیف هستند.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با نفی فراجناحی بودن سید حسن خمینی اظهار کرد: علی رغم اینکه ایشان خودشان را مستقل می دانند اما رفتار و ارتباطاتی که داشته اند مستقل بودن ایشان را نشان نمی دهد و همین موضوع در آراء مردم اثر می گذارد واین روند به نفع جایگاه حضرت امام نخواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار