به مناسبت هفته درختکاری؛

برگزاری آئین درختکاری در دانشگاه آزاد بوشهر

همزمان با هفته درختکاری ۴۰ اصله نهال با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد بوشهر، رئیس، معاونین و مدیران واحد بوشهر در محوطه فضای سبز دانشگاه آزاد بوشهر غرس شد.
کد خبر: ۱۳۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷ 14 March 2015
تابناک بوشهر: یوسف قیصری، ریئس دانشگاه آزاد بوشهر با تأکید بر اینکه درخت، موهبتی است که خداوند متعال آن را برای آسایش و آرامش بشر آفریده است، گفت: درخت گل سر سبد طبیعت است که فایده های فراوانی دارد و بسیاری از نیازهای جامعه بشری را برآورده می کند.

 دبیر هیأت امنای استان بوشهر خاطر نشان کرد: دیدن مناظر زیبای درختان در دل طبیعت آرامش خاصی به انسان و حتی دیگر جانداران می دهد به گونه ای که شاخسار درختان مکانی مناسب برای آرام گرفتن پرندگان است.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر تصریح کرد: خداوند متعال در آیات توحیدی قرآن بر مسأله آفرینش گیاهان و درختان اشاره کرده اند و انسان را به مطالعه اسرار این موجودات دعوت می نماید.

 یوسف قیصری در ادامه افزود: درختان پربارترین و زیباترین نعمت الهی محسوب می شوند و با توجه به آثار فراوانی که برای زندگی بشر و سایر موجودات زنده دارند ؛ در دین مقدس اسلام ، به امر درختکاری اهمیت بسیار داده شده و همه مردم به این امر خداپسندانه تشویق شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار