با خوانندگان تابناک؛

وقتی پیدا شدن سوسک در غذا برای معاونت بهداشت امری عادی جلوه می‌کند

تابناک: بدنبال سفارش غذا از یکی از رستوران‌های منطقه 10 اصفهان و مشاهده سوسک در آن در حالی گزارش این غذای غیربهداشتی به معاونت بهداشت استان اصفهان داده شد که مسئولان این معاونت بسیار ساده و عادی با این موضوع برخورد کردند.
کد خبر: ۱۳۷۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳ 30 November 2015
با خوانندگان تابناک:

به گزارش تابناک اصفهان، این پرس غذایی که بر حسب اتفاق توسط یکی از خبرنگاران سفارش داده شده بود در حالی از سوی روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پیگیری شد که این روابط عمومی پیدا شدن سوسک در غذا را امری عادی و ساده خواند.

ایل بگ با استفاده از این مثال که امکان دارد در همان محیط آشپزخانه منزل خویش نیز شاهد افتادن مویی، یا حتی همان سوسک در غذا باشید، گفت: به طور مرتب از محیط‌های رستوران‌ها و آشپزخانه‌های رستورانداران بازدید به عمل می‌آید و مطمئن باشید که اگر تخلفی صورت گیرد به جد با آن برخورد می‌شود.

با وجودیکه وی تلاش کرد این موضوع را بسیار ساده نشان دهد اما بدنبال گشایش یک مغازه مواد غذایی در همین منطقه، با هجومی از ناظرین بهداشت محیط مواجه می‌شویم که مثلا چرا روشویی مغازه به جایی اینکه در ورودی مغازه باشد در انتهایی مغازه قرار دارد.

یا اینکه چرا روی قفسه‌ها حصیر گذاشته شده و بعد اجناس دیگری روی آن قرار گرفته است و لازم است بین دو جنس که روی هم قرار می گیرند به جای حصیر ، چیز دیگری جایگزین شود.

البته این ایرادات بنی اسرائیلی در حالی است که اگر دقت ناظرین بهداشتی به این اندازه است که حتی به رنگ کاشی و سرامیک هم توجه می‌کنند چطور وجود یک سوسک در غذا برای آنها بسیار عادی  تلقی می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار