آغاز انتخابات اتاق بازرگانی

در ششمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی اراک،هیئت نظارت متشکل از افرادی کاملا بی‌طرف است و طبق آئین‌نامه‌های اتاق ایران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰ 09 March 2015

انتخابات اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی از 8 صبح امروز آغاز شده و قرار است اخذ رای تا ساعت 18 امروز ادامه داشته باشد.

بر این اساس اشخاص حقیقی و حقوقی که کارت عضویت معتبر اتاق بازرگانی را که حداقل یکسال از صدور آن گذشته باشد را داشته باشند، در انتخابات هشتمین دوره اتاق بازرگانی حق رای دارند.

حدود 51 نفر در این دوره از انتخابات کاندید شده‌اند، که 6 نفر به دلیل عدم برخورداری از سه سال تمام سابقه کارت بازرگانی، رد صلاحیت شدند و در نهایت صلاحیت 45 نفر برای شرکت در این دوره از انتخابات تایید شد.


هیئت نظارت شامل چهار نفر از بخش خصوصی متشکل از علیرضا خلیلی، عباس صالحی، مهدی قاسمی و اکرم رحمتی است. علیرضا زاوشی رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی نیز به عنوان نماینده بخش دولتی، در کنار این چهار نفر ششمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی را نظارت می‌کند.

در این دوره انتخابات اتاق بازرگانی گروه‌ها و ائتلاف های مختلف رقابت فشرده ای را طی هفته های اخیر با یکدیگر برای حضور در پارلمان بخش خصوصی داشته اند.

شمارش آرا برای اولین‌بار به صورت مکانیزه انجام می‌شود و در این دوره از انتخابات، 15 نفر انتخاب خواهند شد.

نتایج اولیه انتخابات بیست و سوم اسفند و نتایج نهایی بیست و هشتم اسفند ماه اعلام خواهد شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار