دادستان بجنورد: رفع مشکلات سالمندان در اولویت مدعی العموم است

گروه استان‌ها-دادستان بجنورد گفت: اهتمام دادستانی به عنوان مدعی‌العموم و در راستای صیانت از حقوق عامه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی توجه به اقشار مختلف است.
کد خبر: ۱۱۸۵۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳ 01 October 2024

به گزارش خبرنگار «تابناک خراسان‌ شمالی»، سید جواد ایلالی در بازدید سرزده از  یک مرکز نگهداری سالمندان با اشاره به لزوم توجه به کاهش آسیب های اجتماعی در استان ، اظهار داشت: اهتمام دادستانی به عنوان مدعی‌العموم و در راستای صیانت از حقوق عامه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی توجه به اقشار مختلف است.

وی در ادامه موضوع توجه به سالمندان را از دیگر موارد ضروری دانست و افزود: موضوع توجه به مشکلات سالمندان از دیگر مواردی است که باید در دستور کار قرار گیرید زیرا این به لحاظ مواجهه با مسائل و مشکلات متعدد در دوران پیری و کهولت سنی، باید بیشتر مورد اکرام و احترام قرار گیرند.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد، تصریح کرد: توجه خانواده‌ها به این اقشار از دیگر موارد ضروری است که عدم اهتمام جدی برخی خانواده‌ها و وابستگان سالمندان در خصوص ملاقات و دیدار با آنها تأثیرات بسیار منفی بر روحیه این عزیزان خواهد گذاشت که افسردگی یکی از تبعات این عدم توجه ها است.

ایلالی در پایان به وضعیت نامساعد در حوزه زیرساخت‌های مراکز نگهداری سالمندان اشاره کرد‌ و گفت: کمبود امکانات و اعتبارات مورد نیاز در جهت فرسودگی ساختمان‌های مورد استفاده به منظور نگهداری از سالمندان از جمله مشکلاتی است که پیگیری این موارد در دستور کار است و در اولویت اقدام و عمل مدعی‌العموم قرار گرفته است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار