درصد بالایی از پیشرفت کشور و استان اردبیل در گرو انتخاب نمایندگان اصلح است

استاندار اردبیل با اشاره به نقش مهم قانون‌گذاری در روند فعالیت‌های اقتصادی و تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری، انتخاب نمایندگان اصلح و مطالبه‌گری از مجلس را در زمینه قانون‌گذاری برای حل مشکلات مختلف به‌ویژه در حوزه تولید و اقتصاد دارای اهمیت دانست.
کد خبر: ۱۱۵۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵ 27 February 2024

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی در آیین تجلیل از واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی به‌عنوان جهادگران عرصه تولید استان اظهار کرد: بیش از ۸۰درصد اعتبارات به‌صورت ملی توزیع می‌شود و انتخاب نمایندگان اصلح و توانمند در جذب این اعتبارات به استان تأثیرگذار است.
وی افزود: توجه به تکلیف حضور در انتخابات و انتخاب افراد اصلح مورد تأکید است چراکه حل اصل مسائل و مشکلات باید در مجلس به‌عنوان قانون‌گذار برای حوزه‌های مختلف، برطرف شود.
استاندار اردبیل با بیان اینکه بخش تولید به‌عنوان تنها مسیر رشد اقتصادی است، گفت: رفع سرعت‌گیر‌ها و بروکراسی‌های زائد بخش تولید با ورود افراد دارای صلاحیت قانونی می‌تواند حل شود و مهم‌ترین حوزه دارای صلاحیت نیز مجلس است که با حضور نمایندگان پیگیر، نسبت به تدوین قوانین برای تسهیل فعالیت این بخش عمل می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار