پیش‌بینی ۷۹۱ شعبه اخذ رای در چهارمحال و بختیاری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیش‌بینی ۷۹۱ شعبه اخذ رای در این استان، گفت:در مرحله پیش‌ثبت‌نام ۶۸۰ نفر داوطلب در حوزه‌های انتخابیه مختلف ثبت‌نام کردند و در نهایت ۱۱۰ نفر تایید صلاحیت شدند.
کد خبر: ۱۱۴۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷ 16 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، محسن حسین‌میرزایی صبح امروز در جلسه هیات بازرسی انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: جلسات مربوط به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان از یک سال قبل با حضور فرمانداران و بخشداران انجام شد که تا کنون ۲۱ جلسه مستمر و موثر در راستای تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در خصوص برگزاری انتخابات این استان برگزار شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۲۷ هیات اجرایی در ۱۲ شهرستان و بخش‌های مستقل از قشر‌های مختلف جامعه از جمله روحانیون، فرهنگیان و بانوان تشکیل شده است.

وی افزود: در مرحله پیش‌ثبت‌نام ۶۸۰ نفر داوطلب ثبت‌نام کردند که در نهایت ۱۱۰ نفر تایید صلاحیت شدند از این تعداد ۳۲ نفر از حوزه انتخابیه شهرکرد، بن، سامان و فرخ‌شهر، ۲۶ نفر حوزه انتخابیه لردگان، خانمیرزا و فلارد، ۲۶ نفر اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار و ۲۶ نفر از حوزه بروجن هستند.

پیش‌بینی ۷۹۱ شعبه اخذ رای در چهارمحال و بختیاری

حسین‌میرزایی اضافه کرد: ۷۹۱ شعبه اخذ رای برای چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شده است که با حضور فرمانداران، بخشداران و هیات‌های اجرایی جانمایی شده که از مجموع این تعداد بعضی شعب سیار برای بیمارستان‌ها و مناطق صعب‌العبور است.

وی بیان کرد: ۷۰ جلسه در سطح این استان برای گروه‌های تاثیرگذار و حلقه‌های میانی برای ترغیب و تشویق همگانی در خصوص شرکت در انتخابات پیش‌رو تشکیل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: کاندید‌هایی که تایید صلاحیت شده‌اند یک بار فرصت دارند تا حوزه انتخابیه خود را طبق قانون و مقررات تغییر دهند.

وی یادآور شد: مشارکت حداکثری در انتخابات موجب بازتولید قدرت نرم در مقابل جنگ ترکیبی دشمن علیه کشور می‌شود و همچنین تاثیرگذاری زبان دیپلماسی در خارج از کشور، ناامیدی دشمنان و امیدآفرینی دوست‌داران را به دنبال دارد.

حسین‌میرزایی با اشاره به نقش بازرسان در انتخابات، بیان کرد: این گروه باید بدون اغماض و دقیق بر انتخابات بازرسی کنند، زیرا بازرسان مورد اعتماد مردم و عوامل برگزارکننده انتخابات هستند.

در انتخابات عمل به مُر قانون حرف اول را می‌زند

وی گفت: آن چه در انتخابات حرف اول را می‌زند، عمل به مُر قانون است که با بی‌طرفی در قول و فعل زمینه اعتماد مردم به عوامل برگزارکننده انتخابات را فراهم می‌کند و موجب افزایش مشارکت مردم در انتخابات می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: رای مردم حق‌الناس است و باید با تقوا و اجرای قانون از این حق صیانت شود چرا که اگر کوچک‌ترین تخلف یا تقلبی انجام شود هیچ ارزشی ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار