مدیرکل ارشاد قزوین: به توافق واگذاری «عمارت هنر» پایبند هستیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: بنده خود را موظف و پایبند به توافق صورت گرفته در واگذاری عمارت هنر قزوین به حوزه هنری می‌دانم.
کد خبر: ۱۱۴۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳ 09 January 2024

به گزارش تابناک قزوین، چندی است در فضای مجازی شاهد برخی اظهارنظر‌ها و انتقادات از سوی تعدادی از اهالی جامعه فرهنگی و هنری استان درخصوص واگذاری عمارت هنر قزوین به حوزه هنری استان هستیم.

در این خصوص مصاحبه‌ای با مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین انجام شده و نظر وی را در این مقوله جویا شدیم.

حسین براتی در این خصوص اظهار کرد: اینکه ما نگاه صیانتی به داشته‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین داشته و به مطالبات و خواسته‌های جامعه مخاطب خود در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی توجه داریم، فرضی است که در مسیر انجام آن تلاش می‌کنیم.

وی افزود: از سوی دیگر توافقی در دوره گذشته توسط مدیرکل وقت و حوزه هنری استان صورت گرفته و ظاهرا استانداری قزوین هم نسبت به انجام این امر تمایل داشته است تا این هم‌افزایی شکل بگیرد و اتفاق خوبی را در حوزه هنری با مشارکتی که از سوی اداره کل در حوزه ساختمان اتفاق خواهد افتاد، داشته باشیم و در نهایت این تفاهم و توافق صورت گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در پایان گفت: بنده خود را موظف و پایبند به این توافق می‌دانم و می‌بینم؛ اما چه بسا بخشی از بدنه جامعه فرهنگی و هنری استان نسبت به این توافق منتقد باشند؛ اما می‌توان خیلی منطقی و درست دغدغه‌ها را احصاء و شناسایی کرد و با همان وجهِ هم‌افزایی، اتفاق خوبی را برای عمارت هنر قزوین رقم زد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار