مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ استان اردبیل برگزار می‌شود

دبیر هیات انجمن ورزش‌های رزمی استان اردبیل گفت: مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ استان در تمامی رده‌ها با عنوان یادواره شهید مدافع حرم هاشم دهقانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳ 01 November 2023

به گزارش تابناک اردبیل، نوید کرامتی اظهار کرد: مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ استان در تمامی رده‌ها با عنوان یادواره شهید مدافع حرم هاشم دهقانی در ۱۸ و ۱۹ آبان‌ماه سال جاری در سالن ۶ هزار نفری رضازاده برگزار خواهد شد.

وی افزود: در تاریخ ۱۷ آبان ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر وزن‌کشی این مسابقات در سالن رزمی ۱۲ بهمن انجام خواهد شد و در مسابقه انتخابی کیک بوکسینگ با عنوان شهید مدافع حرم هاشم دهقانی نیا نزدیک به ۲۵۰ ورزشکار از استان اردبیل شرکت خواهند داشت و این مسابقات با مشارکت بسیج ورزشکاری استان برگزار خواهد شد.

دبیر هیات انجمن ورزش‌های رزمی استان اردبیل گفت: افتتاحیه این مسابقه ۱۷ آبان ماه رأس ساعت ۱۱ با حضور مسؤولان آغاز خواهد شد و در این مسابقات حدودا ۲۵۰ ورزشکار در رده‌های مختلف رقابت خواهند کرد.

کرامتی با بیان اینکه این مسابقات در بخش آقایان خواهد بود، ادامه داد: رشته کیک بوکسینگ یکی از رشته‌های پرطرفدار و هیجانی است و طرفدار بسیاری داشته که در این راستا، زمینه حضور تماشاگران فراهم شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار