لزوم ایجاد گشت املاک/ بازار رها شده صدای مردم را درآورده است/ قاطعیت در برخورد با اخلالگران بازار مسکن ضروری است

فرماندار اشتهارد با تاکید بر لزوم ایجاد گشت املاک گفت: باید با تشکیل اکیپ‌هایی به صورت مستمر بر دفاتر مشاور املاک نظارت صورت گیرد و برای لحظه‌ای این بازار رها نشود.
کد خبر: ۱۱۳۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹ 24 October 2023

بازار رها شده است؛ لزوم ایجاد گشت املاک/ قاطعیت در برخورد با اخلالگران بازار مسکن ضروری است

به گزارش «تابناک البرز» ابراهیم کردلو در شورای مسکن و کار گروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات شهرستان ضمن محکوم کردن اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین افزود: باید با افرادی که منجر به نارسایی در بازار مسکن می‌شوند برخورد شود.

وی بیان کرد: قاطعیت در برخورد با اخلالگران بازار مسکن ضروری است و مشاوران املاکی که باعث برهم خوردن نظم بازار می‌شوند باید هزینه عملکرد منفی خود را بپردازند.

فرماندار اشتهارد افزود: ساخت و تحویل مسکن و واگذاری زمین مسکونی به خانوارهای زیر پوشش بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد شهید شهرستان در اولویت قرار دارند.

رئیس شورای مسکن شهرستان اشتهارد خاطرنشان کرد: طرح‌های مهم نهضت ملی مسکن در شهرستان اشتهارد در قالب شهرک ۵۰۰ هکتاری فردآباد، ۷۳۴ واحدی مسکن کارگری شهر اشتهارد و طرح مهم الحاق یک هزار هکتار به محدوده شهر اشتهارد برای ساخت مسکن بویژه مسکن کارگری در قالب شهرک‌های مسکونی ویلایی با طراحی ۱-۲ و۳ طبقه به تصویب کار گروه امور زیربنایی و شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز رسیده است.

کردلو افزود: علاوه بر طرح‌های فوق ۲۷۲ واحد مسکن نیز در قالب گروه‌های ساخت (شخص ساز) توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اشتهارد و ۳ پروژه ساخت مسکن محرومین توسط کمیته امداد در سه روستای شهرستان از جمله طرح‌های دیگر ساخت مسکن در جهت اجرای دستورات رئیس جمهور محترم و سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم است که عملیاتی شده است.

فرماندار اشتهارد متذکر شد: با اجرای این طرح‌های مهم تب قیمت بالای مسکن در شهرستان اشتهارد فروکش خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار