حق انتقام از صهیونیست‌ها برای همه آزادگان جهان محفوظ است

دبیر جبهه ایستادگی استان سمنان گفت: مسؤولان اصلی آدم کشی ناجوانمردانه در غزه، رژیم منحوس آمریکا و غاصبان قدس شریف هستند و حق انتقام و تقاص برای آزادگان جهان محفوظ است.
کد خبر: ۱۱۳۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹ 18 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، حسین جعفری، دبیر جبهه ایستادگی استان سمنان اظهار کرد: امروز آنچه جلوی چشم همه دنیاست، جنایت نسل‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی است و همه دنیا آن را مشاهده می‌کنند.

وی تصریح کرد: دیشب مردم دنیا با چشمان خود جنایت هولناک رژیم صهیونیستی را مشاهده کردند؛ اما دولت‌های خائن و جنایت‌پیشه آمریکا، انگلیس و فرانسه با تمام خباثت سکوت کرده و از یک رژیم آدم‌کش و قاتل حمایت کردند.

دبیر جبهه ایستادگی استان سمنان ادامه داد: آن‌ها خود جانی و جنایت‌پیشه و بدتر از هیتلر و آدم‌سوزان عالم هستند؛ امت اسلامی و آزادگان جهان و مردم قهرمان و بیداردل ایران و هر انسان آزاده‌ای علاوه بر محکومیت اعمال ننگین دیوصفتان آمریکایی و صهیونیستی و ارسال کمک‌های مالی به‌سوی مردم مظلوم فلسطین، باید آماده دفاع عملی از مظلومان بی‌دفاع تاریخ و مبارزه با رژیم جعلی و جنایتکار آمریکایی- صهیونیستی باشد.

جعفری بیان کرد: امروز برگ سیاهی در صفحه تاریخ و ننگی ابدی برای جنایتکاران جنگی آمریکا و رژیم صهیونیستی ثبت شده است.

وی بیان کرد: جنایت و قتل‌عام بیش از یک هزار نفر انسان بی‌سلاح و بی‌گناه، زن و کودک و پیر و خردسال توسط رژیمی تا بن دندان مسلح هنر نیست و فقط ثابت کرد که داشتن قدرت نظامی و عدم سازش و اعتماد به استکبار جهانی و تقویت نیرو‌های مسلح و نقطه نظرات امام خمینی عزیز و امام خامنه‌ای کبیر حکیمانه بوده است.

دبیر جبهه ایستادگی استان سمنان با بیان اینکه امنیت مردم از درجه بسیار بالایی برخوردار است، گفت: مردم دنیا و مسلمانان جهان و انسان‌های باشرف مقابل این نسل‌کشی و جنایت هولناک واکنش نشان خواهند داد.

جعفری بیان کرد: مسؤولان اصلی آدم کشی ناجوانمردانه در غزه، رژیم منحوس آمریکا و غاصبان قدس شریف هستند و حق انتقام و تقاص برای آزادگان جهان محفوظ است.

وی گفت: قدس شریف و سرزمین پیامبران الهی یعنی فلسطین آزاد خواهد شد و رژیم جعلی صهیونیستی آینده را نخواهد دید؛ زیرا در مکتب اسلام همواره خون بر شمشیر پیروز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار