28 هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان‌جنوبی

جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف 28 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی در شهرستان بیرجند خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶ 08 October 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سرهنگ سید مرتضی موسوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان به یکدستگاه تریلی مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی، ۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش ۸ میلیارد ۴۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

جانشین انتظامی خراسان‌جنوبی افزود: در این رابطه یک‌دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ موسوی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست که به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار