نفوذ قرآن جمهوری اسلامی ایران را به کانون توجهات تبدیل کرد

بیرجند_ فرماندار بیرجند گفت: نفوذ قرآن در ایران سبب شده تا در کانون توجهات دنیا قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۱۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ 10 August 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از مهر، علی فاضلی فرد شب چهارشنبه در همایش لبیک یا قرآن و آئین افتتاحیه چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در آستان مقدس امامزادگان باقریه (ع) بیرجند ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران، سنگرداران عرصه جهاد تبیین و روایتگری در تاریخ و مجاهدان صف اول جبهه تبیین هستند.

فرماندار بیرجند با اشاره به برگزاری مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در بیرجند تصریح کرد: از این فرصت‌های خوب بدست آمده باید بهترین استفاده را کرده تا فرهنگ قرآن در جامعه ترویج یابد و گره‌گشای زندگی افراد شود.

فاضلی فرد تصریح کرد: دوری از قرآن این کتاب آسمانی که منشأ هدایت انسان بوده خود مشکلات اجتماعی و فردی را برای زندگی بشر ایجاد کرده است.

وی افزود: روزی در این مملکت قرآن کریم مهجور بود و امروز به برکت جمهوری اسلامی میلیون‌ها حافظ و مفسر قرآن کریم داریم و در مهدکودک‌ها نیز قرآن آموزش داده می‌شود.

فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه تنها در قرآن این معجزه الهی تحریفی تاکنون به وجود نیامده است، اضافه کرد: این وعده خداوند بوده که قرآن را حفظ خواهد کرد و خوشبختانه این نور هدایت الهی بر سینه مؤمنان تابیده و سبب هدایت‌گری شده است.

فاضلی فرد بیان داشت: اگر امروز اهانتی به ساحت مقدس قرآن کریم می‌کنند تا نور آن خاموش شود بدانند که این اقدامات باعث گسترش بیش از پیش نور و فرهنگ قرآن کریم در سطح جهان خواهد شد و این نسخه تحریف نشدنی برای بشر همواره هدایت گر و نجات بخش است.

وی یادآور شد: امیدواریم این مسابقات زمینه ساز بروز و ظهور قاریان و حافظان بسیاری باشد که برای استان و کشور ما افتخارآفرینی کنند.

فرماندار بیرجند قرآن را کتاب وحدت دانست و خاطرنشان کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران کانون توجه در دنیا بوده به سبب نفوذ قرآن کریم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار