برگزاری اردوی جهادی-پزشکی در شهرقدس

اردوی جهادی - پزشکی همراه به منظور غربالگری سلامت در سطح شهرستان قدس امروز/ جمعه/ در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۱۱۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲ 04 August 2023

علی افشار مسئول درمانگاه حضرت مهدی موعود (عج) در حاشیه برگزاری این اردو به خبرنگار ایرنا گفت: امروز سپاه شهرستان قدس اردوی جهادی پزشکی ویزیت رایگان را به همت گروه های جهادی برگزار کرده و خدمات درمانی رایگان شامل، غربالگری قند و فشار خون، ویزیت رایگان پزشک، متخصص ارتوپد، متخصص گوش و حلق و بینی و متخصص پوست به شهروندان ارائه شده است.

افشار با اشاره به همکاری دانشگاه های علوم پزشکی، تهران و ارتش و سپاه در این اردوی رایگان توضیح داد: ۴۵ نفر از داوطلبان این دانشگاه ها در تخصص های مختلف خدمت رسانی می کنند و در بخش زنان نیز علاوه بر ویزیت پزشک خدماتی نظیر پاپ اسمیر و معاینات سرطان های مختص زنان ارائه می شود.

مسئول درمانگاه مهدی موعود (عج) خدمات پاراکلینیک شامل سرم تراپی، نوارقلب، شنوایی سنجی و بینایی سنجی را نام برد و گفت: علاوه بر اینها شنوایی سنجی و بینایی سنجی و ویزیت متخصص پوست نیز به صورت رایگان انجام شد و علاوه بر آن مرکز درمانی حضرت مهدی موعود (عج) در مدت زمان ۶ماهی که از افتتاحش گذشته، زیر نظر سپاه شهرقدس با بخش های دندانپزشکی، زنان، آزمایشگاه، پاراکلینیکی و در بخش های پوست و مو مشغول خدمت رسانی به شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: از سال گذشته تا کنون ما خدمات جهادی را با سه گروه انجام دادیم، امسال هم توفیق پیدا کردیم در هفت تخصص پزشکی و درمانی به ارائه خدمت بپردازیم.

افشار افزود: با نقطه زنی های انجام شده توسط پایگاه بسیج شهرستان که مناطق محروم و نیازمندان را شناسایی کردیم، امروز از هشت صبح پزشکان مشغول ارائه خدمات هستند و مشاوره روانشناسی، اهدای داروی رایگان نیز از دیگر بخش های این خدمات است.

شهرستان قدس شهرستان قدس در جنوب غرب استان تهران است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار