حذف دلال با عرضه مستقیم محصولات

رئیس کمیسیون خدمات شهری، شورای اسلامی شهر مشهد گفت: هدف از احداث بازارهای روز شهرداری مشهد، ایجاد بستری برای عرضه کالا و محصولات باکیفیت و قیمت مناسب است.
کد خبر: ۱۱۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ 13 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی غلامحسین صاحبی در گفتگو با شهرآرا بیان کرد: اخیرا نشست‌های مشترکی با جهاد کشاورزی و تعاونی روستایی برگزار کرده‌ایم تا امکان عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری با حذف واسطه‌ها و دلالان فراهم شود.وی با بیان اینکه اعتقاد داریم جمعیت کلانشهرها باید در خدمت تولیدکنندگان روستایی باشند، گفت: تحقق این مهم، باعث کاهش مهاجرت از روستاها به شهرها شده و از گسترش حاشیه‌نشینی نیز جلوگیری می‌کند.

صاحبی گفت: براساس تصمیم شورای اسلامی شهر مشهد، عرضه کالاها و محصولات خارجی در بازارهای ارزاق عمومی شهرداری ممنوع شده است تا از این طریق از تولید داخلی حمایت شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه‌بر بازارهای ارزاق عمومی موجود، باید بستر لازم برای ایجاد بازارهای موقت در تمامی نقاط سطح شهر مشهد به‌منظور عرضه مستقیم کالای داخلی با قیمت پایین و کیفیت مناسب فراهم شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد با تاکید بر ضرورت عرضه محصولات سالم و با کیفیت در بازارهای شهرداری گفت: در این راستا طرح سنجش سلامت ١٣٠محصول را در بازارهای ارزاق عمومی آغاز کرده‌ایم تا پس از جمع‌بندی و تعیین کالاهای سالم، قفسه محصولات سالم را در بازارهای ارزاق عمومی راه‌اندازی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار