روز جهانی و آغازهفته صنایع‌دستی

پیام مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان در پیامی، فرا رسیدن ٢٠ خرداد روز جهانی و آغازهفته صنایع‌دستی را به تمامی فعالان این حوزه تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۰۹۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶ 10 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک در استان کردستان، متن پیام منصور مهرزاد به شرح ذیل است:
روز جهانی صنایع‌دستی، روزی است برای گرامیداشت هنر و آثاری که مردان و زنان سخت‌کوش، آن‌ را با دل و جان خلق می‌کنند و به‌جز شکوه و زیبایی چیز دیگری نمی‌توان از آن استنباط کرد و باید به آن بالید و افتخار کرد.
صنایع‌دستی محصول ذوق و هنر انسان‌های هنرمندی است که با بهره‌گیری از پشتوانه فرهنگی و بینش خلاقانه با دستان توانمند خلق می‌شود.
بر خود لازم میدانم از زنان و مردان هنرمند و صنعت‌گر استان که با تلاش‌های ارزشمند خود سعی در انتقال هنر اصیل منطقه به نسل آینده را داشته و زمینه اشتغال جوانان را فراهم می‌کنند قدردانی نمایم.
از درگاه خداوند متعال برای خانواده بزرگ صنایع‌دستی استان کردستان بالاخص استادکاران، هنرمندان و صنعتگران این حوزه، همچنین همکاران تلاشگر حوزه صنایع‌دستی استان توفیق روزافزون همراه با عزت و سربلندی مسئلت دارم و امیدوارم با استفاده مناسب از ظرفیت‌های بی‌شمار و بالفعل کردن امکانات بالقوه، اهداف ارزشمند این حوزه را بیش‌ازپیش جامه عمل بپوشانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار